ontstekings module - ontstekings module000
-
- Berichten: 491
- Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
- Locatie: Veldhunten - Varsselder
- Contacteer:
Even een andere vraag, waarom gebruik je het originele blokje nog ipv die bij je FBO set zit,
die van mij heb ik namelijk omgewisseld met die van de FBO set, ik weet het niet meer zeker, maar ik dacht dat die een andere waarstand heeft dan de originele
die van mij heb ik namelijk omgewisseld met die van de FBO set, ik weet het niet meer zeker, maar ik dacht dat die een andere waarstand heeft dan de originele
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus
Net wat Laurens typt: het originele weerstandsblokje is voor de originele bobine (6 - 9volt). Als je een 12 Volts bobine hebt, moet je waarschijnlijk ook een andere weerstand hebben. Meestal wordt die dan gelijk met de bobine of set meegeleverd.Laurens schreef:Even een andere vraag, waarom gebruik je het originele blokje nog ipv die bij je FBO set zit,
die van mij heb ik namelijk omgewisseld met die van de FBO set, ik weet het niet meer zeker, maar ik dacht dat die een andere waarstand heeft dan de originele
Gerhart
hansj schreef:maar het rare is dat het blokje ook al warm wordt als hij gewoon op contakt staat misschien het dit ook nog wat ik ga gewoon even weer meten
Hoi,
Mijn weerstand word ook warm als ik hem op contact zet, lijkt me ook logisch daar de bobine pas zijn werk doet bij spanning er af dus de default zal wel spanning er op zijn.
Tevens kan ik vermelden dat hij überhaupt zeer warm word.
Hoe warm weet ik nog niet, ik zal eens een geijkt metertje meenemen van één van mijn klanten dan vermeld ik dat nog wel.
Ik blijf hopen dat het wat anders en simpel is, voor je.
Groet Arie