na dat ik de olie en het filter vervangen heb van mijn versnellingsbak tikt hij als de bak warm wordt in drive en reverse bij stationair toerental , zet ik m in P of N dan is het weg , ook als ik m in drive zet en wat gas bij geef is het weg ...
wat kan het wezen? de bak schakelt verders perfect en zonder horten en stoten , en de motor loopt sinds de nieuwe distributieketting en carburateur ook weer als nieuw .
versnellingsbak tikt in R en D 1 2 - tikt dus...
-
- Contacteer:
Ik heb een soort gelijk iets, alleen tikt het bij mij alleen in de drive (tot nu toe de enigste stand dat ik het gemerkt heb),
Bar, houd het tikken bij jouw ook op als je gas geeft en daarna los laat, of altijd alleen bij stationair,
Ben zelf ook benieuwd wat het kan zijn?
Bar, houd het tikken bij jouw ook op als je gas geeft en daarna los laat, of altijd alleen bij stationair,
Ben zelf ook benieuwd wat het kan zijn?
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus
Tremere Oculus
-
- Contacteer:
Bij mij was het probleem de voorste tussenas,
deze liep een beetje aan, deze heb ik er inmiddels onderuit gehaald,
hier moet ik de oren een beetje bijslijpen zodat hij wat meer vrije ruimte heeft.
je kan dit controleren door de tussenas te demonteren (even onthouden hoe deze zat, bijv met behulp van tierips) en vervolgens even kijken of er glimmend metaal zichtbaar is op de oren van de dubbele homokeneet (vast fout geschreven:p, maar je snapt het wel)
succes...
deze liep een beetje aan, deze heb ik er inmiddels onderuit gehaald,
hier moet ik de oren een beetje bijslijpen zodat hij wat meer vrije ruimte heeft.
je kan dit controleren door de tussenas te demonteren (even onthouden hoe deze zat, bijv met behulp van tierips) en vervolgens even kijken of er glimmend metaal zichtbaar is op de oren van de dubbele homokeneet (vast fout geschreven:p, maar je snapt het wel)
succes...
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Tremere Oculus
Tremere Oculus