stuurt erg licht
-
hey
nah volgens mij is er geen oplossing hiervoor
ik schrok me ook kapot toen ik bij mij stuurbekrachtiging had ingebouwd,kan met de pink het stuur ronddraaien
volgens mij moet je er gewoon ff aan wennen
volgens mij is het zo dat bij nieuwere auto,s hoe harder je rijdt des te minder je stuurbekrachtiging word,maar onze dodgies geven continu bekrachtiging
mvg rudodge
nah volgens mij is er geen oplossing hiervoor
ik schrok me ook kapot toen ik bij mij stuurbekrachtiging had ingebouwd,kan met de pink het stuur ronddraaien
volgens mij moet je er gewoon ff aan wennen
volgens mij is het zo dat bij nieuwere auto,s hoe harder je rijdt des te minder je stuurbekrachtiging word,maar onze dodgies geven continu bekrachtiging
mvg rudodge
Hoi,
Nou heb ik recentelijk €600 uitgegeven om dat lichte sturen te bereiken. Was het zat om telkens het bodybuild gevoel te hebben als ik een stukkie gereden had in mijn Dodge.
Er is vast nog wel iemand anders zonder stuurbekrachtiging die zijn onbekrachtigde installatie wil ruilen met jouw bekrachtigde..... Ben jij van dat lichte sturen af! En hij blij. Dat weet ik zeker...
Hoe lang jij blij zal blijven is voor mij dan nog wel de vraag...
Groeten, Wouter.
Nou heb ik recentelijk €600 uitgegeven om dat lichte sturen te bereiken. Was het zat om telkens het bodybuild gevoel te hebben als ik een stukkie gereden had in mijn Dodge.
Er is vast nog wel iemand anders zonder stuurbekrachtiging die zijn onbekrachtigde installatie wil ruilen met jouw bekrachtigde..... Ben jij van dat lichte sturen af! En hij blij. Dat weet ik zeker...
Hoe lang jij blij zal blijven is voor mij dan nog wel de vraag...
Groeten, Wouter.
--> Voor de aanhouder is geen weg onbegaanbaar. <--
je mag hem ook tegen de mijne ruilen..stuur me eigen de hompes..wij hebben een ford ranchero..zit ook een stuurbekrachtigins pomp in..daar rijdt je dus ook met een pinkje..lichter dan een nieuwe auto met stuurbekrachtiging..wees er gewoon heel gelukkig mee..mij gaat het dadelijk nog heel wat bakken geld kosten wil ik dat ook hebben..
groetjes Ingridje
groetjes Ingridje