Wie weet waar dit voor dient , staat ook niet in mijn schema
Kan het ook niet in de boeken vinden , er staat C/BRKR of C/LRKR B of L is niet echt duidelijk lijkt meer een B
waar is dit voor ?
waar is dit voor ?
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
Hoi Henk,
Dat is je overstroom beveiliging en staat niet op schema omdat het een optie is.
In mijn boek staan ook schema’s van alle opties daar staat hij wel tussen.
Deze optie zit op zo’n beetje elke leger dodge omdat hij o.a. samen hoort bij de trekhaak bumper.
Normaal in stand één van je lichtschakelaar geeft die schakelaar een spanning door vanaf een zekering uit je zekeringen kastje, naar je verlichting.(zie schema)
Echter in dit geval komt er allen een relais op(wat er naast, onder zit) dit relais word beveiligt door genoemde zekering en je verlichting wordt beveiligt door dit dingetje.
Deze optie komt om de hoek kijken bij meer verlichting als standaard zijnde oa:
Trekhaakbumper(verlichting kar)
Lampjes op dak
Schijnwerper voor laadbak
Camperunit
Groet Arie
Dat is je overstroom beveiliging en staat niet op schema omdat het een optie is.
In mijn boek staan ook schema’s van alle opties daar staat hij wel tussen.
Deze optie zit op zo’n beetje elke leger dodge omdat hij o.a. samen hoort bij de trekhaak bumper.
Normaal in stand één van je lichtschakelaar geeft die schakelaar een spanning door vanaf een zekering uit je zekeringen kastje, naar je verlichting.(zie schema)
Echter in dit geval komt er allen een relais op(wat er naast, onder zit) dit relais word beveiligt door genoemde zekering en je verlichting wordt beveiligt door dit dingetje.
Deze optie komt om de hoek kijken bij meer verlichting als standaard zijnde oa:
Trekhaakbumper(verlichting kar)
Lampjes op dak
Schijnwerper voor laadbak
Camperunit
Groet Arie
Hoi Arie,
bedankt
ik heb ook in de boeken gekeken maar kan hem niet vinden, zou je misschien een kopietje kunnen mailen ? henk&weetjewel.com &=@
bedankt
ik heb ook in de boeken gekeken maar kan hem niet vinden, zou je misschien een kopietje kunnen mailen ? henk&weetjewel.com &=@
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl