Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Dashboard eruit.

Algemeen , dit moet je zien , off topic , test forum
Bas Z
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 feb 2003 20:43
Locatie: Noordwijk ZH

Bericht door Bas Z »

Ik was vandaag lekker optijd thuis van werk dus ben ik begonnen met het leeg halen van de kabine.
Nou wilde ik het dashboard eruit halen maar dat ging niet zo makkelijk,hoe moet dit precies?Heb wel gezien dat er klemmetjes om de plastic pootjes zaten waar ie mee vast zit,maar echt loskomen willen ze niet en je kan er zo moeilijk bij.En hoe kan ik de teller loshalen en de metertjes ernaast?

Groetjes Bas Z
Dodge......A man's best friend!
Gerhart
Berichten: 1482
Lid geworden op: 14 mar 2001 19:56
Locatie: Sleeuwijk

Bericht door Gerhart »

Eerst moet het paneel met de meters eruit. Hiervoor alle zichtbare schroeven losmaken en dan nog drie schroeven die in de bovenkant zitten. Als je van onderaf omhoog kijkt, zie je die wel zitten.
Als je paneeltje eruit is, kun je de tellerkabel losklikken en de multistekker eruittrekken.
Nu zie je nog een hoop schroeven en klemmetjes zitten waarmee de rest van 't dashboard vastzit.
Gerhart
115-1043365503

Bericht door 115-1043365503 »

bij mij zitten er ook schroefjes onder de ruitrubber die niet los te krijgen waren zonder de ruit er uit te halen ik heb deze dan maar weggeslepen en ze 1 cm naar achter terug geboort zo kan ik er makkelijker bij "ALS" het er nog eens uit moet veel succes groeten jan
Plaats reactie