hoor deze eens brullen - 440ci
Robbedoes schreef:Skiere, hoe weet jij dat het een 440 cci is?
Waar kun je dat aan zien?
Ken je de eigenaar?
(geen kritiek; wel belangstelling)
chek die mannen hun forum eens:
http://www.dodge-trucks-forum.de/phpbb2/index.php
bij de forum's treffen en voorstellingen zijn er veel foto's te zien.en bij die gele staat het op de motorkap440cui!
en er zitten veel schoon bakskes tussen!
@maui,ken jij die mannen?
Edited By skiere on 1231743650
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>maui schreef:beetje ludolfs geluiden erbij toch?
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
het heeft meer zoals 440 cui :p :p :p
-
- Contacteer:
Of ik deze mensen ken, ja die ken ik,er zijn twee van hun forum lid van onze vereniging.
Zij staan onder de naam Wolle 2 en hopelijk binnenkort ook Damage die wacht nog op zijn License plate.
En ja Wolle2 komt regelmatig in het zuiden wat onderdelen ophalen, dus als je eens in de buurt komt van Schwalmtall of in het zuiden van Bayern bel ze eens op voor een bezoek. :;):
gr Jan.
Zij staan onder de naam Wolle 2 en hopelijk binnenkort ook Damage die wacht nog op zijn License plate.
En ja Wolle2 komt regelmatig in het zuiden wat onderdelen ophalen, dus als je eens in de buurt komt van Schwalmtall of in het zuiden van Bayern bel ze eens op voor een bezoek. :;):
gr Jan.
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas
-
- Contacteer:
Die knal gele ken ik al langer (van foto :p) maar goeiedag zeg, knal geel staat echt wel vet op een W200 !
Ben jaloers als ik iedere keer zo'n dodge verbouwing zie gebeuren.. strippen.. netjes/strak maken.. en dan zo'n schoon motorblokje erin, GE-WEL-DIG !!
Ben jaloers als ik iedere keer zo'n dodge verbouwing zie gebeuren.. strippen.. netjes/strak maken.. en dan zo'n schoon motorblokje erin, GE-WEL-DIG !!
Dodge Viper Forum: Smart klem in luchtinlaat. Hoe krijg ik 'm weer eruit?
-
- Contacteer: