dashboard verlichting doet vreemd
Beste allemaal,
Vandaag wilde mijn dodge niet starten, hoorde wel relais tikken maar startmotor draaide niet rond. Wat bleek, de dikke plus maakte geen goed contact ,even eraan gemorreld en hij starte weer ok. Moet ik dus even fixxen. Een andere persoon starte voor mij en deze gaf flink wat gas toen de motor aansloeg. nu branden m'n knipperlicht indicators continu als ik m'n stadslicht aanzet en m'n oliedruk en temp meter staan op max.
Alle verlichting werkt wel goed.
Iemand enig idee wat er misschien kapot is?
alvast bedankt...Pascal
Vandaag wilde mijn dodge niet starten, hoorde wel relais tikken maar startmotor draaide niet rond. Wat bleek, de dikke plus maakte geen goed contact ,even eraan gemorreld en hij starte weer ok. Moet ik dus even fixxen. Een andere persoon starte voor mij en deze gaf flink wat gas toen de motor aansloeg. nu branden m'n knipperlicht indicators continu als ik m'n stadslicht aanzet en m'n oliedruk en temp meter staan op max.
Alle verlichting werkt wel goed.
Iemand enig idee wat er misschien kapot is?
alvast bedankt...Pascal
lekkage?? Mijn binnenkant wordt gewoon lekker gewassen bij elke regenbui....
-
- Contacteer:
Dat zelfde probleem had ik ook bij mijn dodge, gewoon even lampje uit de grill,
bevestigingspunt bij grill even kaal schuren en ook bij het lampje even schuren, vervolgens lampje terug en stevig aandraaien.
daarmee had ik zelf het probleem opgelost, (type 76 grill, en daar de knipperlichten van) hoop dat je er wat mee kan
groeten laurens
bevestigingspunt bij grill even kaal schuren en ook bij het lampje even schuren, vervolgens lampje terug en stevig aandraaien.
daarmee had ik zelf het probleem opgelost, (type 76 grill, en daar de knipperlichten van) hoop dat je er wat mee kan
groeten laurens
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)
Tremere Oculus
Hoi,
Het zou inderdaad je massa van je parkeer(stads)/knipper licht kunnen wezen.
Dat is dan het armatuur zelf (1976) of het massa draadje(1977) of de fitting is gecorrodeerd.
Als die massa niet goed is zoekt hij de meest logische dan beste massa en dat is de massa van je indicator lampje van je knipperlicht dus die gaan ook flauw branden.
Tevens is het dan zo dat de massa van je dasbord intensief gebruikt word en de spanings regulator van je meters geen dump mogelijk heeft, hetgeen je meters in de hoek doen belanden.(de regelaar kan ook blijven hangen dan heb je twee problemen)
Groet Arie
Het zou inderdaad je massa van je parkeer(stads)/knipper licht kunnen wezen.
Dat is dan het armatuur zelf (1976) of het massa draadje(1977) of de fitting is gecorrodeerd.
Als die massa niet goed is zoekt hij de meest logische dan beste massa en dat is de massa van je indicator lampje van je knipperlicht dus die gaan ook flauw branden.
Tevens is het dan zo dat de massa van je dasbord intensief gebruikt word en de spanings regulator van je meters geen dump mogelijk heeft, hetgeen je meters in de hoek doen belanden.(de regelaar kan ook blijven hangen dan heb je twee problemen)
Groet Arie
Het probleem met een kapot stadslicht of slechte massa bij m'n stadslicht heb ik in het verleden ook gehad.Het Rare is dat er toen maar 1 indicator op m'n dashboard ging branden. Begrijp ik het nu goed , dat m'n meters / dashboard ook een spanningsregulator hebben?
M'n Foot switch is het grootlicht?
Deze werkt gewoon goed, ook even nakijken..
Ga eerst eens even m'n massa's en de stadslichtlampen controleren!!
jullie horen het deze week nog wel!
Edited By pas on 1230717664
M'n Foot switch is het grootlicht?
Deze werkt gewoon goed, ook even nakijken..
Ga eerst eens even m'n massa's en de stadslichtlampen controleren!!
jullie horen het deze week nog wel!
Edited By pas on 1230717664
lekkage?? Mijn binnenkant wordt gewoon lekker gewassen bij elke regenbui....