men schrijft hier veel over 33'' ,35'', enz.
ik weet dat dit inche's zijn maar kan iemand me vertellen hoeveel inche's hummers zijn en passen deze hummers op een standaard w200 velg?
en hoe ziet dit er uit?
hoeveel moet de dodge verhoogd worden voor hummers?
ik wil de dodge 8 cm verhogen gaat dit met aluminium blokken van 8 cm en kan ik dit zelf?
groetjes Bram
hummers - vraagje
Hoi Brambo,hummers zijn er volgens mij in 2 maten,nl 36 en 37''.Die 37ers worden afgeraden omdat je teveel kracht zou verliezen vanwege de groote omtrek.Rij zelf met 36"en dat is goed te doen,als je van veel sturen houd,zijn nl nogal zoekerig.Vind dit zelf niet erg en het staat gewoon lekker stoer.Voor het gezicht is het mooier om de Dodge met hummers iets hoger te maken,maar of dat met die blokken er tussen te doen is durf ik niet te zeggen.Ze passen op de originele velgen,maar vind ze persoonlijk dan te bol staan.Ook moet je je wielkasten onder in hoeken wat uitslijpen,anders lopen de banden aan.Suc6! ;)
-
hallo,
Ik ben hier nieuw op het forum en zag dit msg staan.
Zelf ben ik nog aan het restaureren en zal nog even duren voor hij de baan op of modder in kan.
Ik ben net zaterdag bij Van Dam langs geweest om een paar onderdelen en heb aan hem gevraagd op wat ik moet zien en wat goed is voor op Hummers te kunnen rijden.
Hij zei dat de 36" minder goed is omdat er platte kanten aan komen en de 37" dat niet heeft.
Ik heb wel al een trailmaster 4" suspension lift steken.
Ze hebben me wel ook al is gezegd dat je de wielkasten onderaan wat moet vergroten zodat je wiel niet aanloopt.
Bij suspensionlift enkel voor in terein.
Maar zelf heb ik nog een vraagje moet in een Hummer een binnenband of zijn het ook tubless???
Gukke (België)
www.elcova.be ----> passion
Ik ben hier nieuw op het forum en zag dit msg staan.
Zelf ben ik nog aan het restaureren en zal nog even duren voor hij de baan op of modder in kan.
Ik ben net zaterdag bij Van Dam langs geweest om een paar onderdelen en heb aan hem gevraagd op wat ik moet zien en wat goed is voor op Hummers te kunnen rijden.
Hij zei dat de 36" minder goed is omdat er platte kanten aan komen en de 37" dat niet heeft.
Ik heb wel al een trailmaster 4" suspension lift steken.
Ze hebben me wel ook al is gezegd dat je de wielkasten onderaan wat moet vergroten zodat je wiel niet aanloopt.
Bij suspensionlift enkel voor in terein.
Maar zelf heb ik nog een vraagje moet in een Hummer een binnenband of zijn het ook tubless???
Gukke (België)
www.elcova.be ----> passion
-