hallo
Ik ben hier pas net lid en zit met een vraag !
Ik heb onlangs een dodge pickup type 1500 op lpi aangeschaft bij een dealer . hij is van 2004 en heeft de hemi motor .
nu start hij moeilijk als hij koud is ik moet echt gas geven anders slaat hij niet aan dit doet hij zowel op benzine als op gas .
de dealer zegt nu dat hij daar niks aan kan doen omdat de benzinedruk eraf is geweest en hij start automatisch op gas . als de motor eenmaal heeft gelopen slaat hij wel makkelijk aan .
is dit waar ? en zo niet wat zou het probleem kunnen zijn ?
vr groet coen
dodge ram 1500 - probleem starten
Ik dacht dat bij lpi , de auto start op benzine en automatisch overschakelt op lpg?
dus als hij al moeilijk start op benzine heeft dit een oorzaak,als je garantie heb ,heb je recht om hem te laten maken.
hij moet s,morgens in een keer aanslaan op benzine
Edited By JAN/DODGE on 1206877842
dus als hij al moeilijk start op benzine heeft dit een oorzaak,als je garantie heb ,heb je recht om hem te laten maken.
hij moet s,morgens in een keer aanslaan op benzine
Edited By JAN/DODGE on 1206877842
gr Jan
Wie achter de kudde aanloopt,loopt altijd in de STRONT.
Wie achter de kudde aanloopt,loopt altijd in de STRONT.
Bij ons is er ongeveer hetzelfde aan de hand,hij start op benzine,gaat perfect,maar wanneer ie moet overschakelen naar gas valt ie stil.
Zijn al verschillende keren bij de lpginbouwer geweest,gelukkig valt dit nog onder onze garantie,temperatuur van de motor is al hoger gezet,staat nu op 50° denk ik,maar blijkbaar is er nog steeds iets aan de hand ???
Zijn al verschillende keren bij de lpginbouwer geweest,gelukkig valt dit nog onder onze garantie,temperatuur van de motor is al hoger gezet,staat nu op 50° denk ik,maar blijkbaar is er nog steeds iets aan de hand ???
2004 Dodge Ram 1500 SLT 5.7 HEMI 4x4
*Never kick a fresh turd on a hot day*
*Never kick a fresh turd on a hot day*