Waar ligt die rekening weer ben nog opzoek maar weldra info.
Misschien nog op mijn buro en dat is morgen.
;)
verhogen stuurstang - stuurstang dus
Hey mannen hier ben ik weer.
Heb het gevonden.
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
De bovenste is een:
Skyjacker suspensions
Dodge ADJ Draglink '72 - '93
DL10
bij summitracing SJA-DL10 $200,95
En het onderste is:
Skyjacker suspensions
Dodge Steering ARM '61 - '93
DA60
bij summitracing SJA-DA60 $139,95
Edited By gukke on 1134512810
Heb het gevonden.

De bovenste is een:
Skyjacker suspensions
Dodge ADJ Draglink '72 - '93
DL10
bij summitracing SJA-DL10 $200,95
En het onderste is:
Skyjacker suspensions
Dodge Steering ARM '61 - '93
DA60
bij summitracing SJA-DA60 $139,95
Edited By gukke on 1134512810
Hoi Bassie,
Mijn inziens maakt het verhogen van je pitman arm niks uit die wordt dan lager of als je de verhoogde stuurarm gebruikt wordt die hoger dit om je drag link zo recht mogelijk te houden zodat hij niet met sturen tegen de pitman arm of drag link aan komt na verhoging!
En de draaipunt belasting normaal te houden.
Zoals ik van jou begrijp zou je een kortere pitman arm moeten hebben of je aanslag moeten bijregelen Henk W200 heeft hier een stukje over op zijn site staan.
Of begrijp ik je nu geheel verkeerd?
Groet Arie
Mijn inziens maakt het verhogen van je pitman arm niks uit die wordt dan lager of als je de verhoogde stuurarm gebruikt wordt die hoger dit om je drag link zo recht mogelijk te houden zodat hij niet met sturen tegen de pitman arm of drag link aan komt na verhoging!
En de draaipunt belasting normaal te houden.
Zoals ik van jou begrijp zou je een kortere pitman arm moeten hebben of je aanslag moeten bijregelen Henk W200 heeft hier een stukje over op zijn site staan.
Of begrijp ik je nu geheel verkeerd?
Groet Arie
Je begrijpt me volkomen :)Arie schreef:Hoi Bassie,
Zoals ik van jou begrijp zou je een kortere pitman arm moeten hebben of je aanslag moeten bijregelen Henk W200 heeft hier een stukje over op zijn site staan.
Of begrijp ik je nu geheel verkeerd?
Groet Arie
en Henk zijn site?
Bedankt

Alweer zo'n bumper kleever VOOR me!!!