DTB Member 792 - Henton Rijsdijk - yessss
-
- Site Admin
- Berichten: 564
- Lid geworden op: 07 nov 2001 23:19
- Locatie: Daarlerveen (Ov)
- Contacteer:
Bedankt voor alle reacties.
Dat maakt het nog leuker al doe je het natuurlijk allemaal zoals jezelf het liefst wil.
Vandaag (15-12-2007) ben ik voor de verandering maar binnen gaan zitten ivm de kou in de garage. Ik wilde de cockpittellers toch al aanpakken en dit was een mooie gelegenheid. Ik had op het forum al gezien hoe je witte tellerplaten kon maken en ben daarmee aan de slag gegaan, en ik moet zeggen het resultaat is beter dan ik ervan verwacht had. Vooral in het donker ziet het er mooi uit.
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Edited By Brutus on 1197725347
Dat maakt het nog leuker al doe je het natuurlijk allemaal zoals jezelf het liefst wil.
Vandaag (15-12-2007) ben ik voor de verandering maar binnen gaan zitten ivm de kou in de garage. Ik wilde de cockpittellers toch al aanpakken en dit was een mooie gelegenheid. Ik had op het forum al gezien hoe je witte tellerplaten kon maken en ben daarmee aan de slag gegaan, en ik moet zeggen het resultaat is beter dan ik ervan verwacht had. Vooral in het donker ziet het er mooi uit.



Edited By Brutus on 1197725347
verdomd ja nou ik dit las herinnerde ik mij dat ook weer zon twaalf jaar geleden heb ik die raamstijlen ook in moeten zetten , een dwangneurose was t gevolg.Brutus schreef:Zo inmiddels zitten de zijruiten en spiegels er weer op.
Wat een gepiel om die stijl van dat kleine raampje erin te krijgen ppppfffff. Zeker als je niet weet hoe ze eruit zijn gehaald. Dat heeft me een hele avond gekost met veel *&^%^(*& maar het is uiteindelijk toch gelukt.
De tip om de rubbers te gebruiken van een citroen bx was een goede want die passen echt alsof ze ervoor gemaakt zijn.
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Zo hier weer een update tot zover.
De keerring van het asje in de automaatbak is vervangen en zover ik kan zien lekt het niet meer.
Van de week een ramshoofd thuis gestuurd gekregen uit de states. alleen zit er geen voetje bij dus daar zal ik iets op moeten verzinnen. Ik heb een vaccuum meter op de kop kunnen tikken en die heb ik maar eens aangesloten. Ik heb de vaccuumslang op de carburateur met een y stuk gebruikt voor de aansluiting. En toen het moment, starten en kijken wat het gevolg was. Hij deed het zomaar in 1 keer. Ik weet alleen nog niet wat ik eraan heb maar het is voor mij voor de fun. De meter slaat mooi uit tot de 600 met koude motor en rond de 400 met warme motor. wat de waardes inhouden zegt me niks maar ach leuk om naar te kijken. Ook de verlichting werkt op de dimmer.
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Edited By Brutus on 1202580106
De keerring van het asje in de automaatbak is vervangen en zover ik kan zien lekt het niet meer.
Van de week een ramshoofd thuis gestuurd gekregen uit de states. alleen zit er geen voetje bij dus daar zal ik iets op moeten verzinnen. Ik heb een vaccuum meter op de kop kunnen tikken en die heb ik maar eens aangesloten. Ik heb de vaccuumslang op de carburateur met een y stuk gebruikt voor de aansluiting. En toen het moment, starten en kijken wat het gevolg was. Hij deed het zomaar in 1 keer. Ik weet alleen nog niet wat ik eraan heb maar het is voor mij voor de fun. De meter slaat mooi uit tot de 600 met koude motor en rond de 400 met warme motor. wat de waardes inhouden zegt me niks maar ach leuk om naar te kijken. Ook de verlichting werkt op de dimmer.





Edited By Brutus on 1202580106
We zijn weer iets opgeschoten met het project.
Het voordeel van een vrije dag, dan kan je lekker veel doen.
De achterbumpert die ik erbij had gekocht zag er niet uit, toch maar gemonteerd om te kijken hoe hij stond. Ik wist na 10 seconden al die gaat eraf!!! Met dank aan Maui een orginele bumper gehaald en opgeknapt. Die zit er nu op en dat staat een stuk beter.
Alles is te volgen op mijn website.
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Edited By Brutus on 1209630456
Het voordeel van een vrije dag, dan kan je lekker veel doen.
De achterbumpert die ik erbij had gekocht zag er niet uit, toch maar gemonteerd om te kijken hoe hij stond. Ik wist na 10 seconden al die gaat eraf!!! Met dank aan Maui een orginele bumper gehaald en opgeknapt. Die zit er nu op en dat staat een stuk beter.
Alles is te volgen op mijn website.


Edited By Brutus on 1209630456
We hebben weer een kleine update van de vorderingen.
Er is natuurlijk meer gebeurd maar ik hou alles bij op mijn website.
Inmmiddels is de gril klaar en gemonteerd. En ik ben begonnen met de audio in te bouwen. Binnenkort wordt de uitlaat gelast en dan kan ik eindelijk naar de apk, en dan maar duimen dat ik kan gaan rijden.
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Voor degene die het bestaan van mijn website nog niet kennen hier de link.
www.dodgehenton.nl
Er is natuurlijk meer gebeurd maar ik hou alles bij op mijn website.
Inmmiddels is de gril klaar en gemonteerd. En ik ben begonnen met de audio in te bouwen. Binnenkort wordt de uitlaat gelast en dan kan ik eindelijk naar de apk, en dan maar duimen dat ik kan gaan rijden.


Voor degene die het bestaan van mijn website nog niet kennen hier de link.
www.dodgehenton.nl