hallo
iemand enig idee hoe ik de ruitenwissers kan loshalen zodat ik de plaat die daar achter (geen idee hoe dat heet , parafaan of zo iets???? ??? )zit kan losmaken, zodat ik de ruitenwissers weer aan de motor kan bevestigen??
wel handig met dit weer als die het weer doen
ik heb de clipjes die op het draaipunt van de ruitenwissers zitten al wel gevonden en losgehaald maar ik krijg ze nu nog niet verder los
of is dat gewoon lomp doen??
ik hoor het wel mvg patrick
ruitenwissers
-
-
raar... ik heb er toch flink aan zitten trekken en er was geen beweging in te krijgen, zal het nog maar eens gaan proberen dan
ze zullen wel al 29 jaar niet meer los zijn geweest :D
ze zullen wel al 29 jaar niet meer los zijn geweest :D
Gr Patrick
W200 '77 effe niet meer maar nog wel lid
Imperial le baron '69 440cui
Daihatsu Cuore '99 goedkoop maar emotieloos rothok
het moet wel met gelijke kracht losgehaald worden, dus beste is met 2 schroevendraaiers tegelijkt boven en onder wrikken :-) of met een waterpomp tang voorzichtig vastknijpen en trekken. (anders knijp je de boel bij elkaar als je het te hard doet).
beetje kruipolie doet ook wonderen. bij weer terug zetten een beetje invetten is makkelijker voor volgende keer.....
beetje kruipolie doet ook wonderen. bij weer terug zetten een beetje invetten is makkelijker voor volgende keer.....
-
ik heb ze ondertussen wel los gekregen en het bleek dat de ringetjes/rubbertjes waarmee de ruitenwissers aan de verbindingsstangen en de verbindingstangen aan de ruitenwissermotor vast zaten waren aangebroken, deze moet ik dus nieuwe hebben
kijk vanmiddag wel effe bij brouwers
kijk vanmiddag wel effe bij brouwers
Gr Patrick
-
- Contacteer: