Heeft iemand ervaring met een jonge Dodge op lichte vrachtwagen kenteken ? ???
http://www.belastingdienst.nl/variabe...._123584
Ik zie steeds meer aanbiedingen van Hummers en dodge Ram 2500 e.d met vrachtwagenkenteken.
Als ik het goed begrijp heb je dan het voordeel van een lage wegenbelasting.
En toch een dikke dodge onder de kont.
http://www.belastingdienst.nl/variabe....40_3971
je moet wel een groot rijbewijs hebben.
Een collega van mij rijd een sangjong die omgekeurd is.
En hij zegt dat het echt zo is ???
wegenbelasting - wegenbelasting
Hoi dodgedude,
Het verhaal klopt ik zal wat dingen die ik er vaarde met een K30 van mijn maat opsommen.
Positief
Vaste lage wegenbelasting
Keuringseisen op sommige punten minder streng of geeneens aanwezig.
Negatief
Je moet een C rijbewijs hebben is niet goedkoop.(mijn maat en ik hebben hem gehad van de koningin)
Keuring stations niet overal vlakbij aanwezig.
Als je er weer vanaf wil is het koperspubliek gereduceerd (ivm C rijbewijs)
Je vrouw kan je niet naar huis rijden, na een gezellig feestje. :(
Groet Arie
Het verhaal klopt ik zal wat dingen die ik er vaarde met een K30 van mijn maat opsommen.
Positief
Vaste lage wegenbelasting
Keuringseisen op sommige punten minder streng of geeneens aanwezig.
Negatief
Je moet een C rijbewijs hebben is niet goedkoop.(mijn maat en ik hebben hem gehad van de koningin)
Keuring stations niet overal vlakbij aanwezig.
Als je er weer vanaf wil is het koperspubliek gereduceerd (ivm C rijbewijs)
Je vrouw kan je niet naar huis rijden, na een gezellig feestje. :(
Groet Arie
zo is dat fino !heb zelf ook een dikke dodge maar dan dertig jaar oud met rijbewijs c en e keuren bij r d w Lichtenvoorde of diesel service winterswijk wel elk jaar gezeur bij de keuring :er staat huif op kenteken terwijl opbouw open is etc voordeel : banden mogen glad zijn ,rem weg langer: 5,2 meter seconde .
nee de gestreepte platen is voor BOVEn de 7,5 ton en de snelheid is inderdaad 80 kmh maar ik rij eigenlijk ook nooit harder als 80-90 met t ding .met een personen auto is t al gauw verleidelijk om harder als 80 te rijden ,t lijkt wel of je stilstaat bij 80met een moderne auto. ik had vroeger ca 5000 gulden aan bekeuringen per jaar en dat is nu gereduceerd tot onder de 1000 euro .