Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

ontluchten bekrachtiging - ontluchten

Common Suspension & Steering Questions & Answers
Algemene vragen over Ophanging & Stuursysteem
Huigie

Bericht door Huigie »

hallo allemaal,vraagje,is er nog een truukje voor het onluchten van mijn bekrachtiging?heb nl er 1tje 2ehands gemonteerd,maar krijg hem niet lekker ontlucht.wacht met smart op dat truukje.bvd,groete huig. :(
wouter
Contacteer:

Bericht door wouter »

Hoi,

Tot de rand vullen. Dop er op. Motor starten, stuur naar links draaien, daarna naar rechts. Nog een paar keer. Motor stoppen. dop eraf, bijvullen tot streep. Klaar. (desnoods nog een keer, maar dan moet het echt klaar zijn.)

Dit is zo simpel, dat ik het donkerbruine vermoeden heb dat je dat wel al gedaan heb.

Als het dan nog niet werkt, begin ik me af te vragen of er niet iets anders aan de hand is. Slang afgeklemd? Slangen verwisseld? Pomp stuk? Stuurhuis verstopt? Slang of leiding verstopt?

Suc6, Wouter.
--> Voor de aanhouder is geen weg onbegaanbaar. <--
Huigie

Bericht door Huigie »

:( Ben inderdaadal daarmee bezig geweest,en zodra ik naar rechts draai spuit de olie er uit.Heb ook gezien dat de keering naar mijn stuurstang lekt.Zal deze eerst vervangen en dan ff opnieuw proberen.In iedere geval bedankt!
Huigie

Bericht door Huigie »

Is voor elkaar,het was mijn stuurhuis.Had het spul bij Co Oskam gekocht en die heeft voor mij ook weer een stuurhuis geregeld!Stuurt nu dus lekker licht. ;)
Plaats reactie