Hoi
Kan iemand mij vertellen hoe het precies werk met het afwatering systeem onder de plaat waar de ruitenwissers door steken?
Ik heb er diverse artikelen over gelezen, de één plakt er op een strategisch punt een ijsco bak in.
De ander maakt er gootjes in(deze optie trekt me)maar heeft het ook over oortjes????
Heeft iemand toevallig een paar goede foto’s ten tijde van zijn restoratie en / of een exploded view?
Dan kan ik me een mening vormen ten aanzien van “wat is wijsheid” en de spullen alvast inslaan voor als ik de boel los trek.
Groet Arie
Bak onder ruitewissers - Hoe werk dat?
De bak eindigt gewoon aan de zijkant van je cabine. Het water loopt dan ook eigenlijk hierlangs naar beneden. Bovenaan staat een stukje opstaande plaat (rode pijl) die het water langs de ventilatiegaten (groene pijl) leidt.
Over de zijkanten zitten een soort bakken gelast. Deze bakken (aan elke kant één) hebben onderaan een sleuf (gele pijl) om het water weg te laten lopen.
Over de zijkanten zitten een soort bakken gelast. Deze bakken (aan elke kant één) hebben onderaan een sleuf (gele pijl) om het water weg te laten lopen.
- Bijlagen
-
- naamloos.JPG
- (0 Bytes) 596 keer gedownload
Gerhart