motor slaat niet meer aan - bedrading gerepareerd en nu slaat hij ni
-
na-aperd haha......maarruh valt me hier wel op velen hebben een probleem en als ze eruit zijn of het opgelost hebben hoor je ineens niks meer....is wel jammer dan hebben anderen er ook niks aan....dus voor iedereen geef ook een laatste reactie met wat er was als je eruit bent.....missdodge schreef:Ja en wat was de oplossing? :p
greetzzzz Dennis en zijn Bitch
86'er Dodge B250 camper 318cui
en met deze wijze woorden ben ik het helemaal eens :ODennis the Menace schreef:na-aperd haha......maarruh valt me hier wel op velen hebben een probleem en als ze eruit zijn of het opgelost hebben hoor je ineens niks meer....is wel jammer dan hebben anderen er ook niks aan....dus voor iedereen geef ook een laatste reactie met wat er was als je eruit bent.....missdodge schreef:Ja en wat was de oplossing? :p
greetzzzz Dennis en zijn Bitch
maak ook de oude niet afgemaakte topics alsnog even af zou ik zeggen. :;):
Dodge W200 1976
Chrysler 300 1969
Chrysler 300 1968 (sold)
Chrysler 300 1969
Chrysler 300 1968 (sold)
-
:D :D :D ook dan haha want dat gebeurt ook vaker en zeker als je geen nivo meter hebt haha ook ik spreek uit ervaring maar dan in combinatie met een kapotte benzine afsluiter....en ook daar lacht de ANWB om dus waarom wijzelf niet.....JAN/DODGE schreef:Ik zou ook nks meer zeggen als ik toch ben vergeten gas te tanken
gr Jan
86'er Dodge B250 camper 318cui
-
het probleem met het starten was inderdaad dat het gas op was........,de auto heeft daar 8 dagen gestaan en ik had dus wel getankt van te voren,
wat bleek nu,de aansluiting van de 80% vulling op de tank was lek,daar zat een haarscheur in,want die had mn maat ook meteen vervangen,de nieuwe schijnbaar te strak vastgezet.
het probleem met het knipperen van de koplampen was ,dat er te veel stroom door de lichtschakelaar heenging, en dat het bimetaal ging fungeren als zekering wat huig dus ook al vertelde.
wat bleek nu,de aansluiting van de 80% vulling op de tank was lek,daar zat een haarscheur in,want die had mn maat ook meteen vervangen,de nieuwe schijnbaar te strak vastgezet.
het probleem met het knipperen van de koplampen was ,dat er te veel stroom door de lichtschakelaar heenging, en dat het bimetaal ging fungeren als zekering wat huig dus ook al vertelde.
a.c rodermond
"het probleem met het knipperen van de koplampen was ,dat er te veel stroom door de lichtschakelaar heenging, en dat het bimetaal ging fungeren als zekering wat huig dus ook al vertelde".
Wat vertelde huig dan?
Ik kan dat nergens terug vinden in deze thread. Omdat mijn auto sinds een tijdje hetzelfde doet ben ik benieuwd naar bekende oplossingen voor ik zelf ga puzzelen.
322Rob
Wat vertelde huig dan?
Ik kan dat nergens terug vinden in deze thread. Omdat mijn auto sinds een tijdje hetzelfde doet ben ik benieuwd naar bekende oplossingen voor ik zelf ga puzzelen.
322Rob
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig