motor slaat niet meer aan - bedrading gerepareerd en nu slaat hij ni
-
mijn koplampen vielen zo nu en dan uit,dit is gerapareerd en werkt weer perfect ,maar nu slaat de auto niet meer aan,
er zit een impco gasinstallatie op,
als ik start slaat de motor eigenlijk gelijk aan.
maar gaat ook meteen weer uit zelfs als ik doorstart.
hij heeft een heldere blauwe vonk bij het starten en krijgt ook wel gas.
als mn gas op was geweest had hij wel beroerd blijven lopen en erg stotteren.
het is net alsof de motor wel gas/stroom krijgt als ik start maar zodra hij loopt geen gas of stroom meer krijgt.
wie o wie heeft dit ook gehad,
mn dodge heb ik al anderhalf jaar,gebruik hem elke dag maar dit heeft hij nog nooit gedaan
met vr groet
abco
er zit een impco gasinstallatie op,
als ik start slaat de motor eigenlijk gelijk aan.
maar gaat ook meteen weer uit zelfs als ik doorstart.
hij heeft een heldere blauwe vonk bij het starten en krijgt ook wel gas.
als mn gas op was geweest had hij wel beroerd blijven lopen en erg stotteren.
het is net alsof de motor wel gas/stroom krijgt als ik start maar zodra hij loopt geen gas of stroom meer krijgt.
wie o wie heeft dit ook gehad,
mn dodge heb ik al anderhalf jaar,gebruik hem elke dag maar dit heeft hij nog nooit gedaan
met vr groet
abco
a.c rodermond
Komt mij bekent voor...
Links onder je motorkap op je firewall en op je voorscherm de stekkertjes los maken en schoonmaken en inspuiten met contaktspray is wat de ANWB toen bij mij heeft gedaan.
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
foto bron
Links onder je motorkap op je firewall en op je voorscherm de stekkertjes los maken en schoonmaken en inspuiten met contaktspray is wat de ANWB toen bij mij heeft gedaan.
foto bron
@abco
is je amp meter nog orgineel?
ander even doorverbinden en kijken of hij het dan wel doet dit was bij mij het geval,los contact door het trillen kreeg hij geen gas.
is je amp meter nog orgineel?
ander even doorverbinden en kijken of hij het dan wel doet dit was bij mij het geval,los contact door het trillen kreeg hij geen gas.
gr maiky
intruder vl1500lc 99 custom
kawa gpx 600 r 1992
kawa gpx 750 r 1987 custom naked
Gilera typhoon snor 2002 power one getuned 85 km/h
WARNING!! objects in mirror are dumber than they appear!!.
Denk om mijn snelheid matig uw kinderen!!!!!!!
intruder vl1500lc 99 custom
kawa gpx 600 r 1992
kawa gpx 750 r 1987 custom naked
Gilera typhoon snor 2002 power one getuned 85 km/h
WARNING!! objects in mirror are dumber than they appear!!.
Denk om mijn snelheid matig uw kinderen!!!!!!!
-
- Contacteer:
Relais van je gas installatie slaat dicht als hij geen spanning meer meet op de bobine.
Zet je contact aan luister of je gaskleppen op de tank en voor je verdamper open gaan, na een bepaalde tijd twee tot drie seconden valt de spanning weg en sluiten de afsluiters zich.
Suc6 :;):
Zet je contact aan luister of je gaskleppen op de tank en voor je verdamper open gaan, na een bepaalde tijd twee tot drie seconden valt de spanning weg en sluiten de afsluiters zich.
Suc6 :;):
Waar een wil is is een weg, waar geen weg is is een Dodge.
Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas

Als iemand een schrijf fout vindt, dan mag hij ze houden.
Buy a hybride....................... We need the gas

Hoi abco,
probeer eens je 2 ventielen rechtstreeks aan te sluiten op de accu, die bij je gastank en bij je verdamper
De W200 is gevoelig voor overgangsweerstand, zoals Robbie al had gezegt
Ik had een keer een probleem dat de spanning op de ventielen te laag was dat ze net aan-uit waren , ze zweefden een beetje
Wat ook al een keer hier op het forum heeft gestaan is dat het CO2 schroefje op de mixer los trilde . Misschien moet je hier ook es naar kijken
succ6
Groetjes Henk_W200
Edited By Henk_W200 on 1196447850
probeer eens je 2 ventielen rechtstreeks aan te sluiten op de accu, die bij je gastank en bij je verdamper
De W200 is gevoelig voor overgangsweerstand, zoals Robbie al had gezegt
Ik had een keer een probleem dat de spanning op de ventielen te laag was dat ze net aan-uit waren , ze zweefden een beetje
Wat ook al een keer hier op het forum heeft gestaan is dat het CO2 schroefje op de mixer los trilde . Misschien moet je hier ook es naar kijken
succ6
Groetjes Henk_W200
Edited By Henk_W200 on 1196447850
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
-
kijk ook es op http://www.wee200.nl/w200_tips/gas_inst ... llatie.htm
Daar kun je een pdf downloaden "hoe werkt een IMPCO gasinstallatie" , die heb ik ingescand uit een gasboek en online gezet
Dit is de verdamper
Dit is de mixer zit op de caburateur

Was vergeten te vertellen dat "2 ventielen rechtstreeks aan te sluiten op de accu " even een probeersel is , niet een oplossing
Daar kun je een pdf downloaden "hoe werkt een IMPCO gasinstallatie" , die heb ik ingescand uit een gasboek en online gezet
Dit is de verdamper
Dit is de mixer zit op de caburateur
Was vergeten te vertellen dat "2 ventielen rechtstreeks aan te sluiten op de accu " even een probeersel is , niet een oplossing
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
-
-