Ik heb een blok en een automaat los liggen, en apart van elkaar gekocht. Nou past de flexplate die van het blok afkomt niet op de koppelomvormer uit de automaat.
Volgens van Dam zijn er gewoon 2 verschillende formaten, dus heb ik een grotere flexplate besteld.
Vraag:
A; kan dit zonder verdere aanpassingen aan blok of bak?
B; waarom zijn er 2 formaten? Heeft dat met toerental te maken? Ik zag op Ebay verschillende convertors staan met verschillende toerentallen, en omdat ik niet weet welke ik moet hebben ben ik toen voor 2ehands gaan kijken.
Waarom er 2 verschillende maten zijn weet ik ook niet maar ik had het ook toen ik een ander blok erin deed..
De flexplate van het nieuwe blok was een andere...
ja klopt er zijn meerdere soorten flexplaten en bijbehorende converters en bakken 1x voor 225 ci 1 x voor 318/360 ci en 1x voor 400/440 ci ,kwam daar achter nu ik voor de vierde keer :D de gehele automaat met transfer case heb moeten in-/uitbouwen van mijn w300 ,dit is echt een automaten killer.
daar ben ik ook achtrergekomen toen ik mijn bak wisselde van een 76 naar een 77 bak bijde maten heb ik nog liggen mag je zokome halen evebelle 0653997255
deoudebeuk schreef:daar ben ik ook achtrergekomen toen ik mijn bak wisselde van een 76 naar een 77 bak bijde maten heb ik nog liggen mag je zokome halen evebelle 0653997255
Bedankt voor het aanbod (lees het nu pas) maar ik had er al 1 gekocht. :)