DTB Member 907 - Rachel Hensels - Mijn Dodgie - Dodge W200 1976
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
De Dodge van Rachel heeft een nieuw kleurtje,met behulp van haar zelf,veel gekeken en heel weinig geschuurd heeft de Dodge weer zijn orgineel leger kleurtje terug.
Met de medewerking van een paar defensie jongens zijn we achter de kleur code gekomen.
Bij Bartho in de spuitcabine, was een zaterdag met medewerking van Jupiler genoeg om de Dodge te voorzien van zijn nieuwe kleur.
Was me nog een hels werk om die bak Juup op tijd leeg te maken :;):
Bartho, jongens van defence, en de rest wat mee heeft geholpen om dit project tot een goed einde te brengen allemaal bedankt en tot JUUP.
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Groetjes,
Jan
Edited By Dodgie Girl on 1189600978
Met de medewerking van een paar defensie jongens zijn we achter de kleur code gekomen.
Bij Bartho in de spuitcabine, was een zaterdag met medewerking van Jupiler genoeg om de Dodge te voorzien van zijn nieuwe kleur.
Was me nog een hels werk om die bak Juup op tijd leeg te maken :;):
Bartho, jongens van defence, en de rest wat mee heeft geholpen om dit project tot een goed einde te brengen allemaal bedankt en tot JUUP.
Groetjes,
Jan
Edited By Dodgie Girl on 1189600978