Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

roest/overspuit behandelingen

Hieronder staan tips en trucs van gebruikers hoe je iets moet aanpakken. Schrijf zelf ook eens een stukje met uitgebreide werkwijze en natuurlijk foto's
moparpatje

Bericht door moparpatje »

nu heb ik net nog eenvage kennig gesproken die autospuiter is, en hij zij dat ik chassiscoating moest gebruiken, hij gaat maandag checken wat dat gaat kosten...

dus mensen, laat nog effe horen wat jullie hier allemaal op te zeggen hebben, is denk ik niet alleen voor mij, maar ook voor iedereen die dit nog wil gaan doen wel handig om hier meer info over te hebben

gr en alvast bedank patrick
Gr Patrick

W200 '77 effe niet meer maar nog wel lid
Imperial le baron '69 440cui
Daihatsu Cuore '99 goedkoop maar emotieloos rothok
Sunbird

Bericht door Sunbird »

Carpotech rx 5 en daarna rx 10 werkt ook goed.
Steenslag weerend en pekel bestendig.

Of in de epoxy en daaroverheen steinslach sutz, dit blijft flexsibel en droogd niet uit wat tectile wel doet.
Gerhart

Bericht door Gerhart »

pallik schreef:nu heb ik net nog eenvage kennig gesproken die autospuiter is, en hij zij dat ik chassiscoating moest gebruiken, hij gaat maandag checken wat dat gaat kosten...

dus mensen, laat nog effe horen wat jullie hier allemaal op te zeggen hebben, is denk ik niet alleen voor mij, maar ook voor iedereen die dit nog wil gaan doen wel handig om hier meer info over te hebben

gr en alvast bedank patrick
Chassiscoating is een hele goede keuze. Goed spul en goed te verwerken. Zorg dat je de bijbehorende etsprimer gebruikt en je hebt een laklaag die je leven lang meegaat.
Gerhart
Plaats reactie