Mensen, wederom even jullie hulp nodig want ik kom er echt even niet meer uit..
Ik heb alle electra aangesloten zoals het vermoedelijk hoort ( alles volgens de schema's iig )
Zal even het probleem uitleggen, als ik alles netjes aansluit zoals ik denk dat het hoort dan kan ik de dodge niet starten via het contact, wel rechtstreeks op de + van het startrelais ( het onderste contact )
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
nu ben ik benieuwd welke aansluitingen ik allemaal op de startmotor moet hebben want daar snap ik de tekeningen ook niet van..
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
zijn dit enige aansluitingen op de startmotor ?
Die dikke is rechtstreekse plus van de accu ? of vanaf het startrelais ? die dunnere draad is welke op startrelais ?
Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb gemaakt.. ik kan dus wel starten zonder het contact te gebruiken maar niet via het contact en ik kan niet uit de verbindingen tussen het SR en de StartMotor uitkomen..
Hellup !!
Startrelais Kapot ? - Niet via het contact schakelen :(
-
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 05 mar 2005 23:38
- Locatie: Losser
Beide draden komen vanaf het startrelai en gaan naar de startmotor. Heb je ook onder het dashbord kekeken. Daar loopt een draad vanaf het kontact naar een stekker hier zitten 2 dikke draden in een blauwe en een zwarte, is deze vrij van oxidatie?
Velen hebben mond genoeg om andermans werk te kraken, zelden hand genoeg dat beter te maken.