vandaag ben ik bij kenneth wat 36"hummertjes op gaan halen (ik helemaal blij)
dus wij anderhlf uur knorren van son naar leiderdorp
na het tanken begon er een rare trilling/rammel in mijn auto te komen ff geluisterd niks gezien ja je weet het niet toch maar doorgereden in leiderdorp aangekomen ff gezellig gebabeld ff een luisterend oor aan me auto geschonken toch maar weer verder gegaan bandjes erin eindelijk veerde mijn auto even
wij weer terug steets meer trilling wat snelheid even verminderd was het weer ff weg a12 op ik ga bij woerden een opa met zijn caravan voorbij 85kmh ongeveer en klap veel rook herrie schrok me kapot de tussenbak probeerde via het kleine gat van de pook naarbinnen te komen dus met grof geweld naar de paniekstrook ff polshoogte gaan nemen blijkt mijn mijn voorste aandrijfas afgebroken te zijn heeft alles rondom kapot geslagen tussenbak half afgebroken dikke deuk in de cabine vloer 17 x kut verder de anwb maar gebelt want ÿou gotha move" toch einde verhaal in stijl naar huis met harrie de tow truck men
en zijn international (vet)
ga morgen de schade ff bekijken dus geen lansard voor deze jongen morgen
ik geloof dat heel mijn schakelmechanisme van de tussenbak ook aan gord maar mijn tussenbak niet het lijkt of door een duistere manier de voorste aandrijfas los is gekomen een paar mm en de verkeerde knik uit elkaar gebroken denk en hoop dat dat het probleem is geweest maar evengoed genoeg werk voor de komende tijd
gr maiky
intruder vl1500lc 99 custom
kawa gpx 600 r 1992
kawa gpx 750 r 1987 custom naked
Gilera typhoon snor 2002 power one getuned 85 km/h
WARNING!! objects in mirror are dumber than they appear!!.
Denk om mijn snelheid matig uw kinderen!!!!!!!
en ik kon het toch niet laten om toch ff men hummers te passen (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
gr maiky
intruder vl1500lc 99 custom
kawa gpx 600 r 1992
kawa gpx 750 r 1987 custom naked
Gilera typhoon snor 2002 power one getuned 85 km/h
WARNING!! objects in mirror are dumber than they appear!!.
Denk om mijn snelheid matig uw kinderen!!!!!!!
als ik de foto's zo zie is waarschijnlijk je centerbal van jouw cv joint vast gelopen daardoor wil je cv joint niet meer onder een hoek draaien en drukt dan de kruisjes kapot (af en toe eens smeren helpt)
ja, tussenbak is heel zwaar. hebt die paar weken terug vervangen. gaan de dodge dit weekend ophalen. heb er 3 dagen van 18h tot 22h aan gewerkt, samen met mijn broer (automechanieker) en zijn baas (garagist). en alle nodige gerief bij de hand (dit was een geluk)
veel succes ermee.
en die beugel om dat op te vangen lijkt mij idd intressant. maar wat als de andere kant van de as breekt?? ook zo een beugel zette? dan ben je weg voor 4 beugels. kan je daarmee dan ergens blijven hangen aan een tak :D
heb is even gekeken maar het lijkt erop dat de tussen bak niet is vast gelopen maar toch alleen het kruis is geklapt zou mooi zijn scheelt weer een bak demonteren
ga m in elkaar zetten zover en dan testen
gr maiky
gr maiky
intruder vl1500lc 99 custom
kawa gpx 600 r 1992
kawa gpx 750 r 1987 custom naked
Gilera typhoon snor 2002 power one getuned 85 km/h
WARNING!! objects in mirror are dumber than they appear!!.
Denk om mijn snelheid matig uw kinderen!!!!!!!
zo alles werkt weer paar uurtjes geschroeft en rijden maar,
alleen nu heb ik mijn 36ers eronder geschroeft en kwa hoogte en ruimte geen probleem links komt alleen het wiel tegen de draglink nu heb ik de afstands schoef al uit gedraaid en nog raakt ie m af en toe nog.
is er iets wat hier aan te doen is ze zitten op de orgi velgen niet verbreed als ik ze laat verbreden heeft dit daarop effect?
wie weet
gr maiky
gr maiky
intruder vl1500lc 99 custom
kawa gpx 600 r 1992
kawa gpx 750 r 1987 custom naked
Gilera typhoon snor 2002 power one getuned 85 km/h
WARNING!! objects in mirror are dumber than they appear!!.
Denk om mijn snelheid matig uw kinderen!!!!!!!
Als je je velgen aan allebei de kanten (van de velg) evenveel verbreedt, maakt het niks uit. Als je dat niet doet (de off-set of bolling verandert), kan het wel helpen.
Is echter weer heel slecht voor je wiellagers.
Ik denk dat het verstandigste is om toch je stelbout nog wat verder uit te draaien (of een langere te kopen :D ).