Ik ben melvin, 18 jaartjes en kom uit berlicum (NB) ben sinds 05-11-'06 in het bezit van een dodge w200 '77 waarmee ik afgelopen zondag voor het eerst (en zeker nie de laatste keer :;): ) de modder heb geproefd in groesbeek. hier nog wa fotootjes van mijn autootje :D
hier ging ik hem kopen in tegelen/venlo (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
en hier sta ik er ergens in de verte op :p (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
ik heb er weer een autootje bij! geen dodge maar wel een amerikaan :D :p een oldsmobile delta 88 royale cabrio 7,5 liter rocket blok volledig gerestaureerd :D fotoos oldsmobile
ik heb een mail gestuurd maar nix meer terug gehad dus ik zal noggus probere en als het dan nog nix word dan kijk ik gewoon verder je hoort er in ieder geval nog wel wat van :) en verder succes met het restaureren van je dodge he