Dodge W200 Kabelboom - Kabelboom
Mede DTB'ers
Ik ben nog steeds ( nu al 1.5jr ) bezig met de dodge.. alles is zo goed als klaar het wachten is alleen nog op de motor en bak die er nog in moeten worden getakeld en het interieur ff afmaken..
Ik ben een tijdje geleden begonnen met uitzoeken ( getracht iig ) van de kabelboom maar dit is z'on enorme wirwar en rommel van verrote kabels en hier wat bij aan, daar wat bij aan.. echt een ramp voor mij als electro-noob...
Ik ben opzoek naar een oplossing zoals een nieuwe kabelboom of iemand die straks zin heeft om een dag of evt 2 dagen te helpen met het uitzoeken deze enorme wirwar..
Ik zou graag een nieuwe kabelboom willen hebben zodat dit voor in de toekomst geen probleem meer hoeft te zijn..
Ik hoop dat jullie mij hierbij even kunnen helpen en heb zelf al het nodige zoekwerk achter de rug maar met een resultaat van lik me vestje want ik kon ze niet vinden :|
MvG Vaporized !
Ik ben nog steeds ( nu al 1.5jr ) bezig met de dodge.. alles is zo goed als klaar het wachten is alleen nog op de motor en bak die er nog in moeten worden getakeld en het interieur ff afmaken..
Ik ben een tijdje geleden begonnen met uitzoeken ( getracht iig ) van de kabelboom maar dit is z'on enorme wirwar en rommel van verrote kabels en hier wat bij aan, daar wat bij aan.. echt een ramp voor mij als electro-noob...
Ik ben opzoek naar een oplossing zoals een nieuwe kabelboom of iemand die straks zin heeft om een dag of evt 2 dagen te helpen met het uitzoeken deze enorme wirwar..
Ik zou graag een nieuwe kabelboom willen hebben zodat dit voor in de toekomst geen probleem meer hoeft te zijn..
Ik hoop dat jullie mij hierbij even kunnen helpen en heb zelf al het nodige zoekwerk achter de rug maar met een resultaat van lik me vestje want ik kon ze niet vinden :|
MvG Vaporized !
Proud Dodge W200 Owner
@Ton,
Deel 1 = cabine ( onder het dash dus )
Deel 2 = Motorruimte ( verlichting e.d. )
Deel 3 = Laadbak ( verlichting en Tanksensor )
Deel 4 = Ontstekingsgedeelte
En om dan 110 ex BTW per deel te vragen lijkt me een beetje van de gestoorde kant ofnie ?
dan is 440 €uro * 1.19 ( BTW 19% ) = 523 €URO :(
@Frank,
Ik heb arjan gemaild en hij had nog wel een boom liggen, heb em dan voor 77 Euro op de mat liggen !!
Deel 1 = cabine ( onder het dash dus )
Deel 2 = Motorruimte ( verlichting e.d. )
Deel 3 = Laadbak ( verlichting en Tanksensor )
Deel 4 = Ontstekingsgedeelte
En om dan 110 ex BTW per deel te vragen lijkt me een beetje van de gestoorde kant ofnie ?
dan is 440 €uro * 1.19 ( BTW 19% ) = 523 €URO :(
@Frank,
Ik heb arjan gemaild en hij had nog wel een boom liggen, heb em dan voor 77 Euro op de mat liggen !!
Proud Dodge W200 Owner
Beter zo !!!!!!!!!!
Ik ben afgelopen zomer ook bezig geweest om onder het dashboard alles weer in het gareel te krijgen.
Bij mij zat er een diditaal dashboard in van een opel.
Nu weer een origineel analoog gebeuren.
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Maar heeft mij ongeveer een week gekost totaal om er uit te komen.
Met het hele scala van stemmingen dat een mens maar kan hebben.
Dus nogmaals suc6.
Edited By dodgedude on 1171902275
Ik ben afgelopen zomer ook bezig geweest om onder het dashboard alles weer in het gareel te krijgen.
Bij mij zat er een diditaal dashboard in van een opel.
Nu weer een origineel analoog gebeuren.

Maar heeft mij ongeveer een week gekost totaal om er uit te komen.
Met het hele scala van stemmingen dat een mens maar kan hebben.
Dus nogmaals suc6.
Edited By dodgedude on 1171902275
MOPAR OR NOCAR
THIS IS WHAT COOL LOOKS LIKE !
Dodge ramcharger 1982

THIS IS WHAT COOL LOOKS LIKE !
Dodge ramcharger 1982

Heren, Ik heb van Arjan een andere kabelboom ontvangen ( nog bedankt Arjan ! )
En daar zit een stekker in die ik niet kan plaatsen.. die stekker zat natuurlijk ook in de oude boom te samen met een ander kassie (kastje) en gaat om de stekker..
Hier een foto van het kastje :
En hier van de stekker :
De groene draad komt uit het ''kassie'' en komt uit in de stekker waar het omgaat en ik moet weten waar die stekker zich in hoort te nestelen :)
Iemand enig idee ? en wie kan mij ook vertellen wat het ''kassie'' is..
Graag de reacties ( als het enigzins kan ) sms'n want ik zal deze dagen niet veel achter de pc zitten omdat ik zo druk ben met de auto en haar draadjes :D
06-22450566 ( dat is dus : nul zes, twee twee vier vijf nul vijf zes zes )
Alvast bedankt iedereen !!
Edited By Vaporized on 1172597488
En daar zit een stekker in die ik niet kan plaatsen.. die stekker zat natuurlijk ook in de oude boom te samen met een ander kassie (kastje) en gaat om de stekker..
Hier een foto van het kastje :

En hier van de stekker :

De groene draad komt uit het ''kassie'' en komt uit in de stekker waar het omgaat en ik moet weten waar die stekker zich in hoort te nestelen :)
Iemand enig idee ? en wie kan mij ook vertellen wat het ''kassie'' is..
Graag de reacties ( als het enigzins kan ) sms'n want ik zal deze dagen niet veel achter de pc zitten omdat ik zo druk ben met de auto en haar draadjes :D
06-22450566 ( dat is dus : nul zes, twee twee vier vijf nul vijf zes zes )
Alvast bedankt iedereen !!
Edited By Vaporized on 1172597488
Proud Dodge W200 Owner
-
Ik heb 2x 3punts gordels van een opel vectra geplaatst
kostte 25 euro (2e hands marktplaats)
En heb een goeie 2 punts gordel (nieuwe bij autozaak) voor de persoon in het midden voor 32 euro
Heb zelf vrouw en kids, en die wil ik niet graag door de voorruit zien gaan weetjewel
kostte 25 euro (2e hands marktplaats)
En heb een goeie 2 punts gordel (nieuwe bij autozaak) voor de persoon in het midden voor 32 euro
Heb zelf vrouw en kids, en die wil ik niet graag door de voorruit zien gaan weetjewel
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl