Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

stuur

Algemeen , dit moet je zien , off topic , test forum
fcapri

Bericht door fcapri »

ik nog eens :p

wie heeft hier allemaal zijn stuur al veranderd in de dodge? ik vind dat originele stuur toch niet helemaal dat en zou voor een kleiner gaan (k heb toch servo)

nu, welke sturen kan je allemaal steken, maw, vanwaar haal je ze? heeft de W200 een speciale naaf, of is die zoals andere dodges (of andere merken)

bij mijn ford is het namelijk zo dat hij de enige is met die naaf, dus een stuur is bij ford niet uitwisselbaar van andere modellen

ik zou eerder een stuur zoals het volgende willen, en als ik ze niet vind, zoek ik een gewoon stuur met de naaf van een dodge op, en k zal zelf wel eentje maken

stuurtje maken
sicky61
Contacteer:

Bericht door sicky61 »

Dat wilde ik ook doen, maar met de 2 spaaks sturen van de dodge lukt dat niet.
Word een beetje te gammel
Ziet er goed uit :p
GROETE' SICKY
fcapri

Bericht door fcapri »

ja, maar k zou zo een stuur zoals in het voorbeeld, lassen op de naaf van een dodge.

k heb zo nog een hoop van die capri sturen liggen en er komen er dagelijks bij :D

k weet alleen niet of de groote een rol speelt. anders zoek ik gewoon een stuur dat me intresseerd, en las ik daar de dodge naaf op. natuurlijk moet ik dan eerst een ander stuur vinden voor de dodge, want heb het originele nodig voor de keuring.

hier in belgie maj je niet zomaar het stuur veranderen, en al helemaal niet uit elkaar slijpen en anders in elkaar lassen. net zoals sidepipes verboden zijn en toch komen ze erop.

wat ze hier verbieden, dan moet ik dan zeker hebben.
gukke
Contacteer:

Bericht door gukke »

ik rijd al paar jaar rond met dubbel uitlaat rechts.
Mag niet in belgie.
Staat telkens op mijn keuringspapier.
Ik vind dat staat daar goed op. En ze kunnen het mooi overschrijven op het volgende, dan staan er geen fouten in de tekst.
fcapri

Bericht door fcapri »

das dus gewoon zever hé, want origineel komt de uilaat ook rechts eruit
Plaats reactie