Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Mowag=Dodge brandweer met foto en vraag over RDW! - Niewe auto, nou nog het kenteken....

Algemeen , dit moet je zien , off topic , test forum
82-1160245206

Bericht door 82-1160245206 »

Hallo allen,

Ben nieuw in de Dodge wereld en heb bijgaande auto net gekocht. Is een zwitserse Mowag die werd gebouwd op basis van de Dodge W200 uit 1970. Wil hem via de RDW op kenteken krijgen met een maximum laadvermogen van 3500KG zodat ik hem met een normaal rijbewijs kan rijden, stond in zwitserland als betriebswagen op kenteken met een maximaal gewicht van 4500KG . Weegt leeg 2700 kilo. Daarom heb ik een typegoedkeuring nodig. Heeft iemand ervaring over hoe dat werkt? Is er een typegoedkeuring voor de W200 als personenauto? Kan ik dat bij deze auto gebruiken omdat hij technisch identiek iis aan de W200 en het alleen een speciale carrosserie betreft? Ik hou me aanbevolen voor goede tips.

Zie de link voor wat eerste foto's

Mowag!

Groeten,

Rens

r.pels@mac.com
Tonnie Wittenaar
Site Admin
Berichten: 564
Lid geworden op: 07 nov 2001 23:19
Locatie: Daarlerveen (Ov)
Contacteer:

Bericht door Tonnie Wittenaar »

Hallo Rens,

Heb je de site bij de RDW al bekeken? http://tgk.rdw.nl/nl/nederlandse_tgk_site/

Hier is heel wat te vinden over hoe je e.e.a. moet aanpakken, waar je moet zijn etc.

Of je hem kunt vergelijken met een std W200 weet ik niet.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
dundy
Berichten: 126
Lid geworden op: 05 jun 2003 13:49
Locatie: Ambt Montfort

Bericht door dundy »

Hopla,

Misschien dat ze je hierzo verder kunnen helpen :
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Hier is de link naar de Nederlandse Mowag Club :
http://www.gvankeulen.nl/

Groeten,
Danny
Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk.
Plaats reactie