DTB member 1105
Re: DTB member 1105
daar zijn twee theoriën voor;
kijk eens bij de citroen DS (de oude naturlijk), heeft met wegligging en bochtengedrag te maken geloof ik?
tweede; als de assen op die lengte gemaakt werden bij dana kosten ze misschien minder als dat je ze een inch langer laat maken?
weet ik niet zeker. maar ik weet wel dat als je nu een nieuwe Toyota pick up koopt, die heeft hetzelfde probleem.
kijk eens bij de citroen DS (de oude naturlijk), heeft met wegligging en bochtengedrag te maken geloof ik?
tweede; als de assen op die lengte gemaakt werden bij dana kosten ze misschien minder als dat je ze een inch langer laat maken?
weet ik niet zeker. maar ik weet wel dat als je nu een nieuwe Toyota pick up koopt, die heeft hetzelfde probleem.
groet, Bart
Als je lang genoeg met een te lage bandenspanning blijft rijden krijg je idd scheuren met een klapband als gevolg.
Die militaire 37ers schijnen na hun 5e verjaardag ook een tikkende tijdbom te wezen heb ik is gelezen op een ander forum. Daar was er ook een met een klapband, een ander wist te vertellen dat het leger er voor hun 5e levensjaar afstand van doet.
Dat de vooras breder is als achter zal een reden hebben, ik weet m niet. Lijkt mij ook sterk dat dat invloed heeft op stuurgedrag.
Die militaire 37ers schijnen na hun 5e verjaardag ook een tikkende tijdbom te wezen heb ik is gelezen op een ander forum. Daar was er ook een met een klapband, een ander wist te vertellen dat het leger er voor hun 5e levensjaar afstand van doet.
Dat de vooras breder is als achter zal een reden hebben, ik weet m niet. Lijkt mij ook sterk dat dat invloed heeft op stuurgedrag.
het is idd wel zo dat je die 37 ers wel erg veel op de dump ziet liggen bijna niet gebruikt, en, het leger rijd bijna op alle hummers ander profiel en merk tegenwoordig. dat zal ook best wel een reden hebben denk ik?
groet, Bart
Gelukkig geen koprol gemaakt met de Dodge! De nieuwe zijn volgens mij dezelfde als die ik erop heb liggen… welke bandenspanning heb je erop?
-
2.8 bar.
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Suspension lift skyjacker
6" Bodylift
Superswampers
Phil
6" Bodylift
Superswampers
Phil
-
In maart weer voor de apk geweest en weer in een keer goed gekeurd altijd een fijn gevoel. Ook maar 1000km gedieseld op jaartje. Hopelijk dit jaar wat meer.
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Bodylift
Superswampers
Phil
6" Bodylift
Superswampers
Phil
Lekker man.
Ik moet deze maand ook nog.Duimen maar weer.
Hierna nog 1 maal dan zijn ze 50 jaar
Ik moet deze maand ook nog.Duimen maar weer.
Hierna nog 1 maal dan zijn ze 50 jaar
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik mag 3 mei voor de APK
Dan ook nog een keer APK over 2 jaar dan hoef ik ook niet meer heen.
W200 is van 1976 = 46 jaar oud
Ik mag 3 mei voor de APK
Dan ook nog een keer APK over 2 jaar dan hoef ik ook niet meer heen.
W200 is van 1976 = 46 jaar oud
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
Ik zag m laatst idd staan met de brede gele platen erop dus dacht al die is weer naar de apk geweest. Nice
Bram
-
Ondertussen uitlaatje ook maar veranderd. En waterpomp heb ik ook vernieuwd, lekte een beetje.
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Bodylift
Superswampers
Phil
6" Bodylift
Superswampers
Phil
-
waterpomp op 9 mei vernieuwd.
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Bodylift
Superswampers
Phil
6" Bodylift
Superswampers
Phil
-
Systeem zeker 4x door gespoeld ook nadat ik alles terug in elkaar heb gezet. Tijdje op water gereden en nu zit er blauwe vloeistof in.
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Bodylift
Superswampers
Phil
6" Bodylift
Superswampers
Phil
De nieuwe uitlaat zag ik idd toen ik je tegen kwam (ik was degene in de zwarte polo die zwaaide). Ziet dr goed uit!
Bram