Fu
ja, ging net hetzelfde vragen, heb je die rand gekocht/zelf geplooid???
vraag gaat over zowel binnenste als buitenste.
ben hier aan mijn capri met hetzelfde bezig, buitenste rand gekocht, binnenste moet ik zelf maken, en dat lukt maar niet
moet binnenkort ook trouwens hetzelfde doen bij de dodge, dus daar zou ik het graag ineens goed doen
hier ben ik nu mee bezig :
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Edited By fcapri on 1155808371
vraag gaat over zowel binnenste als buitenste.
ben hier aan mijn capri met hetzelfde bezig, buitenste rand gekocht, binnenste moet ik zelf maken, en dat lukt maar niet
moet binnenkort ook trouwens hetzelfde doen bij de dodge, dus daar zou ik het graag ineens goed doen
hier ben ik nu mee bezig :

Edited By fcapri on 1155808371
-
- Contacteer:
ja, maar vind maar eens een naam. als ik de waslijst van autos bekijk die ik al heb gehad, dan vrees ik dat ik nog veeeeeeeeeeeel namen ga moeten bedenken
roger, zit er goed uit hoor, gaat snel voorruit. de mijne staat jammer genoeg stil nu, op assteunen, met 1 wiel eraf.
k heb de roestduivel ontdekt bij mijn andere oldy, dus de dodge moet ff wachten
roger, zit er goed uit hoor, gaat snel voorruit. de mijne staat jammer genoeg stil nu, op assteunen, met 1 wiel eraf.
k heb de roestduivel ontdekt bij mijn andere oldy, dus de dodge moet ff wachten
Een vraag over die epoxy kroam he, moet je dan de hele auto weer kats kaal maken, of gewoon goed schuren en dan erover spuiten ??BAKBEESJUH schreef:Vandaag ook legerverf met anti radar-grij erin op de kop getikt, groen-zwart-bruin op epoxy basis. Volgende week maar ff de zijkant in de army kleuren spuiten.
mVg Vapor.
Proud Dodge W200 Owner
wel, heb de dodge van het terrein naar de oprit gehaald om in orde te zetten, wiellagers vooraan hebben veeeeeeeeel speling (wiel kanteld ongeveer 2 cm heen en weer)BAKBEESJUH schreef:dus je heb de dots op assteunen staan en maar 1 wiel eraf?? issie gehandicapt dan? :D
En de andere oldy is zeker een ford capri ??? :O 6-pitter?
ook mijn remleidingen zijn zo een beetje vol blazen, klaar om open te springen, dus ff op asteunen en 1 wiel afgehaald om eens te kijken welke onderdelen ik nodig heb (heb zoiets nog nooit gedaan)
andere oldy is idd de capri (zoals op de avatar), origineel een 1.3 blokje, maar uitgerust met een 2.0 scorpio blokje. nog niks anders dan last mee gehad, en nu nog een heleboel roest erbij (allemaal te zien op www.fordcapri.been ff doorklikken op die blauwe wagen waar onder staat "my cars and me". die heb ik allemaal al gehad. de vooruitgang van de capri staat
ahja, roest hé, ge blijft bezig. k heb natuurlijk de pech dat de vorige eigenaar 2 slechte methodes gebruikte:
1) siliconen en plamuur over de roest
2) bij erge roest, gewoon een stukje plaat OVER de roest heen.
ik kan enkel in openlucht werken want heb geen garage en dat vertraagd de boel altijd. en t is allemaal zo moeilijk als ge niet weet wat ge doet.
ik heb geen lasopleiding en nooit automechanic gezien, ben gewoon informaticus van opleiding. met een beetje gezond verstand raak je al ver. en natuurlijk goed gereedschap kopen :D .
hopelijk krijg ik de dodge voor eind dit jaar eens rijdend zodat ik eens een meeting kan meedoen
greets
andy
1) siliconen en plamuur over de roest
2) bij erge roest, gewoon een stukje plaat OVER de roest heen.
ik kan enkel in openlucht werken want heb geen garage en dat vertraagd de boel altijd. en t is allemaal zo moeilijk als ge niet weet wat ge doet.
ik heb geen lasopleiding en nooit automechanic gezien, ben gewoon informaticus van opleiding. met een beetje gezond verstand raak je al ver. en natuurlijk goed gereedschap kopen :D .
hopelijk krijg ik de dodge voor eind dit jaar eens rijdend zodat ik eens een meeting kan meedoen
greets
andy