Moet nu eerst z.s.m. nog kanteling diff goed maken: nu te ver voorover nadat ik standaard W200 blokken eronder heb gezet. Deze as had alleen dunne plaat, voor dik (ca. 7mm ofzo) en achter dun, de boel eerst opmeten qua kanteling en zien of ik beide platen om kan draaien, dan weer meten etc. etc.
Dashboard moet ik nog eens iets netters én werkends voor maken, daar is ooit wat voor in elkaar geflanst. Oh, als iemand nog de kap van de stuurkolom heeft liggen waar de indicator met PRND21 op zit, graag!!! Daar hebben ze ooit de kap van een handbak stuurkolom opgezet omdat je anders niet alle meters zag.... Zuggg. Tussendoor zoek ik ook een goede bank met gordels: er zijn ooit Viper kuipstoelen met harnasgordels ingezet. Ondanks dat ze best goed zitten, vind ik een bank er beter uitzien en zit het ook hoger met prettiger hoek voor je enkel op het gas. Het schijnt populair te zijn, W200's met kuipstoelen: mijn vorige ooit had dat ook al en daar toen ook een bank ingezet. Zat een stuk beter en kon ik beide zoons tegelijk meenemen. Toen waren ze nog zo uit slopers bij van Dam te halen, tegenwoordig iets minder simpel te vinden tenzij volledig aan gort.
En voor de rest is er nog zoooooveel te verbeteren, dat is het voordeel als er van alles niet helemaal goed is. Of was dat nou andersom....
Henk, foto's toevoegen werkt dus ditmaal zomaar!!