heb mijn installatie nu onder de dodge zitten. nu wil ik de boel controleren. ben wezen tanken.... lekt hij al bij de koppeling van de vulnippel... wat kan daar de oorzaak van zijn? en hoe zit het met de uitlaat, hoe dicht mag die op de lpg-tank zitten? en mag ik wel een t-stuk vlak voor de afsluiter onder de kap doen en gewoon twee vulnippels hebben voor een dubbele tank bij de apk? en hoe kan ik zien of de verdamper nog goed is zonder een explosie te veroorzaken? pff wat een vragen....
het lekken was dat toen hij (bijna)vol was?dan is het overdruk,geen probleem, zo niet is het dan constant?een klein beetje vloeibaar of spuit het gas eruit?
57er Chrysler New Yorker
73er Dodge Polara
77er Dodge W200
het is bij mij wel eens gebeurd,en ik had daar ook geen goed gevoel over,maar mij werd verteld dat het soms kan en dat het geen kwaad kan... wel dus... ahum sorry
57er Chrysler New Yorker
73er Dodge Polara
77er Dodge W200
kan dat voor de apk? ik las dat dat een rechtstreekse leiding moest zijn. van tank naar afsluiter.. of is dat alleen voor de rdw. het spuit er echt uit btw.. en er zit geen druppel in de tank.. misschien zit de terugslagklep vast. die kon ik volgens sommigen met een schroevendraaier weer losmaken. het liefst zou ik idd een vulnippel hebben. heeft iemand een voorbeeld?
uitlaat mag langs je tank lopen zolang je er maar een alu plaat lang je uit laat maakt die er ongeveer 5 cm van af zit
ik heb dit al eens na gevraag bij de gene die mijn lpg heeft in gebouwt omdat ik twee uitlaten wou maken alle bij de kante van mijn bak en mijn vulnipel zit onder me dak en die zie geen probleem als er maar een alu plaat on je slang en vul nipel zit
Ik heb in de bak 2 gastanks, welke door middel van T stukken in vulslang en gasleiding naar verdamper aan elkaar gezet zijn.
Gaat al jaren goed bij de APK, geen enkel probleem.
Die lekkage lijkt mij niet goed, is de slang zelf niet beschadigd bij de vulnippel?
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
alles is lekdicht, en de terugslagklep is prima! ik zal hem wel extra vast aandraaien.. waar kan ik die t-stukken van de vulslang vandaan halen en hoeveel kosta?