Lichtschakelaar Dodge - Makkelijk bij storing
-
- Site Admin
- Contacteer:
Ik heb even een schema gemaakt van de lichtschakelaar, makkelijk bij storingzoeken
- Bijlagen
-
- Lichtschakelaar.gif
- (9.65 KiB) 1041 keer gedownload
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
waar zit die schakelaar normaal (misschien kan iemand ff een foto ervan nemen) want ik heb deze niet steken.
aan de linkerkant zit een sleutel contact en als ik die overdraai, dan branden de lichten (1 stand dus)
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
aan de linkerkant zit een sleutel contact en als ik die overdraai, dan branden de lichten (1 stand dus)

En met dat fantastiese originele systeem lopen de lampstromen (vrij fors...) door die minstens zo geweldige schutbordstekkers, en de schakelaar zelf. Als je toch met die lampentroep aan de gang gaat is het misschien een idee om die schakelaars alleen nog maar een stel relais te laten schakelen die de 12V rechtsstreeks (wel gezekerd natuurlijk) naar de lampjes sturen. Die relais monteer je dan ergens op het binnenspatscherm. Scheelt een hoop geknipper, en een schakelaar die op een gegeven moment wat vreemd gaat ruiken..
-
- Site Admin
- Contacteer:
-
- Site Admin
- Contacteer:
Is niet moeilijk, maar je moet het ff weten.
Onderaan de schakelaar (aan de binnenzijde van het dashboard) zit een klein drukknopje, deze moet je indrukken, en dan kun je de knop compleet met stift naar voren eruit trekken.
Terugplaatsen: gewoon weer erin drukken.
Onderaan de schakelaar (aan de binnenzijde van het dashboard) zit een klein drukknopje, deze moet je indrukken, en dan kun je de knop compleet met stift naar voren eruit trekken.
Terugplaatsen: gewoon weer erin drukken.
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
tonnie wittenaar schreef:Hey Rienk,
haha dat was ik net aan het uitwerken, hoe je dat moet aansluiten...
Komt in de HowTo sectie te staan.

zoiets? lijkt mij de simpelste schakeling met eenvoudige componenten
ps: how to werkt hier niet, krijg dat er geen onderwerpen zijn
Edited By fcapri on 1147691608