autogordels - 3e gordel
Hellup
Hoe plaats ik een heupgordel in het midden zodat deze r.d.w goedgekeurd zit? ???
In de topic van 2003 heb ik gelezen dat andere dodges het al hebben .
Is dit aan standaard bevestigingspunten gemaakt en zo nee hoe dan?
Graag pic's of tekening a.u.b?
Alvast bedankt Frank :laugh:
Hoe plaats ik een heupgordel in het midden zodat deze r.d.w goedgekeurd zit? ???
In de topic van 2003 heb ik gelezen dat andere dodges het al hebben .
Is dit aan standaard bevestigingspunten gemaakt en zo nee hoe dan?
Graag pic's of tekening a.u.b?
Alvast bedankt Frank :laugh:
MOPAR OR NOCAR
THIS IS WHAT COOL LOOKS LIKE !
Dodge ramcharger 1982

Dodge ramcharger 1982

he frank
als je de bank naar voren schuift,zitten er in het midden op het schuine deel van de vloer,achter de bank dus,2 gaten.waarschijnlijk zit er isolatie overheen.je kunt ze ook vinden door onder de cabine te kijken.even een lange schroevendraaier ofzo erdoorheen prikken en dan zie je gelijk waar ze zitten.
ik heb gewoon bij de autoshop die universele heupgordel gekocht.die schroef je er zo in.
succes.
groeten
john
als je de bank naar voren schuift,zitten er in het midden op het schuine deel van de vloer,achter de bank dus,2 gaten.waarschijnlijk zit er isolatie overheen.je kunt ze ook vinden door onder de cabine te kijken.even een lange schroevendraaier ofzo erdoorheen prikken en dan zie je gelijk waar ze zitten.
ik heb gewoon bij de autoshop die universele heupgordel gekocht.die schroef je er zo in.
succes.
groeten
john
Moet je in een wagen met grijs kenteken wel verplicht gordels hebben en dragen? En dan achterin? wagen met een bepaalde leeftijd hoeven dit volgens mij niet. In de D350 van 85 die ik gekocht heb zaten zowel voor als achter geen gordels en hij is toendertijd (juli 2005) gewoon apk goedgekeurd. Bij mijn weten zijn een heleboel oudere bedrijfsbusjes met dubbelcabine niet uitgerust met gordels achter in. en volgens mij draagt ook niemend ze voorin. Ik heb het tenminste met de Hyundai van 2000 die ik heb gehad nooit gedaan. en achterin zaten geen gordels dus ????
Bedankt voor de tip :laugh:
Aangezien we met z'n 3en in de auto zitten ikkuh {pa} m'n vrouw (die absoluut geen ma genoemd wil worden} fobie of zo iets van vroeger!!! ???
En ff alle gekheid op een stokje m'n zoontjuh duncan die meestal in het midden zit.
Ik vind het gewoon belangrijk dat hij in de gordels en vanaf 1 maart op een stoelverhoger zit!!!
Ik kan zelf beslissen of ik een gordel wil aan/om doen maar Duncan valt onder mijn verantwoording dus neem ik geen risico's. ???
Thanx Frank
Aangezien we met z'n 3en in de auto zitten ikkuh {pa} m'n vrouw (die absoluut geen ma genoemd wil worden} fobie of zo iets van vroeger!!! ???
En ff alle gekheid op een stokje m'n zoontjuh duncan die meestal in het midden zit.
Ik vind het gewoon belangrijk dat hij in de gordels en vanaf 1 maart op een stoelverhoger zit!!!
Ik kan zelf beslissen of ik een gordel wil aan/om doen maar Duncan valt onder mijn verantwoording dus neem ik geen risico's. ???
Thanx Frank
MOPAR OR NOCAR
Dodge ramcharger 1982

Dodge ramcharger 1982

auto's met grijs kenteken, zijn laterdan personen auto's (1971 volgens mij bij pers. auto) pas verplicht om gordels er in te hebben, weet zo niet tot welk bouwjaar dat wasieddev schreef:Moet je in een wagen met grijs kenteken wel verplicht gordels hebben en dragen? En dan achterin? wagen met een bepaalde leeftijd hoeven dit volgens mij niet. In de D350 van 85 die ik gekocht heb zaten zowel voor als achter geen gordels en hij is toendertijd (juli 2005) gewoon apk goedgekeurd. Bij mijn weten zijn een heleboel oudere bedrijfsbusjes met dubbelcabine niet uitgerust met gordels achter in. en volgens mij draagt ook niemend ze voorin. Ik heb het tenminste met de Hyundai van 2000 die ik heb gehad nooit gedaan. en achterin zaten geen gordels dus ????
Maar als er auto gordels in zitten ben je verplicht deze te dragen,
Alweer zo'n bumper kleever VOOR me!!!
Vandaag ff een gordeltjuh van de sloop gehaald.€ 10,00
Van de achterbank van een saratoga.........
Werkt perfect +/- 10 min werk en voilla .
Bij deze wil ik kale nog ff bedanken dat ik even achter z'n bank mocht kijken.
Duurde nogal ff :D :D :D voordat ik de bevestiging kon zien lag nogal wat bovenop en omheen.
Dit schijnt zo te horen !!!! ???
Thanx..
Misschien dat ik volgende keer ook meerijd met de offroad sessie maar ik heb nog geen stuurbekrachtiging en weet niet of dat dan zo'n goed idee is.
frank
Van de achterbank van een saratoga.........
Werkt perfect +/- 10 min werk en voilla .
Bij deze wil ik kale nog ff bedanken dat ik even achter z'n bank mocht kijken.
Duurde nogal ff :D :D :D voordat ik de bevestiging kon zien lag nogal wat bovenop en omheen.
Dit schijnt zo te horen !!!! ???
Thanx..
Misschien dat ik volgende keer ook meerijd met de offroad sessie maar ik heb nog geen stuurbekrachtiging en weet niet of dat dan zo'n goed idee is.
frank
MOPAR OR NOCAR
Dodge ramcharger 1982

Dodge ramcharger 1982