Ik ben al een paar keer op het forum langs geweest voor iemand die een wholehog crack heeft voor de usb dmx interface van dmx4all.
Nou is er dus niemand langs geweest die dit had
Dus daarom het volgende.
Nou kan ik niet met freestyler werken op mijn pc omdat die letterlijk een eigen leven lijdt op mijn computer bijvoorbeeld als ik een sequens maak en ik sla hem op en speel hem daarna weer af dan doet mijn scanner compleet andeere dingen als waar ik opdracht voor gegeven heb.
Dus wil ik weten of er nog meer programma's zijn die met de dmx4all widget werken en die nog niet op de site staan.
Mijn voorkeur gaat dus duidelijk uit naar iets wholhog achtigs.
alvast bedankt\<>/
dmx programma's
-
- Site Admin
- Contacteer:
Wholehog wordt helaas niet ondersteund, wellicht is er iemand bereid om middels DMX4ALL.DLL een interface te schrijven, helaas ben ik daar zelf niet in thuis, maar volgens mij moet dit te doen zijn.
Ik heb dit probleem wat jij hebt met Freestyler nog niet eerder gehoord, heb e.e.a. trouwens al voorgelegd op het Freestyler forum?
Ik heb dit probleem wat jij hebt met Freestyler nog niet eerder gehoord, heb e.e.a. trouwens al voorgelegd op het Freestyler forum?
-
mss best direct mailen naar de maker van Freestyler, want op het forum kan het soms lang duren vooraleer er antwoord komt.
Tip: beste is hiervoor een computer appart te hebben waar niets anders opstaat dan freestyler, had het vroeger wel eens dat het foutmeldingen gaf, maar nu met (nog) een pc bij, geen probleem meer.
grtz
Wim
Tip: beste is hiervoor een computer appart te hebben waar niets anders opstaat dan freestyler, had het vroeger wel eens dat het foutmeldingen gaf, maar nu met (nog) een pc bij, geen probleem meer.
grtz
Wim
-
even om terrug te komen op de whole hog ik heb een crack voor een entec interface zou het misscien gaan werken als ik daar nog een extra convert programma tussen zet want ik heb ergens eerder een programmaatje gezien wat de sturing van je dmx interface kan aansturen, verder moet je me er ook niet over vragen hoor want in de licht computers ben ik thuis maar als het om pc's gaat ben iik echt een ramp
Maar in ieder geval bedankt voor de reakties
Maar in ieder geval bedankt voor de reakties
-
Met enttec moet het gewoon lukken door in setup universe 1 te zetten op compoort nummer (op welke compoort de interface is geinstalleerd bij mij dus 4)Guest schreef:en masterblaster....is het al elukt met die interface van entec???
laat het ons ff weten en zo ja hoe.
alleen ik wil het aan de gang krijgen met de usbinterface van dmx4all.