griepje... :p wat is die hummer zwaar.... maarehm... ik wil hem links tegen de zijkant cabine monteren. hoe heb jij dat opgelost zonder al te veel gedoe? en je krik en sjit... welke gebruik je? want toen mn hummer laatst lek was, en ik met mn krik uit mn opel de boel wilde opkrikken... was ik niet echt zeker dat dat lang kon houden :D
:dodge1:
reserve hummer, hoe zit ie bij jou??
-
116-1069343120
Cas schreef:griepje... :p wat is die hummer zwaar.... maarehm... ik wil hem links tegen de zijkant cabine monteren. hoe heb jij dat opgelost zonder al te veel gedoe? en je krik en sjit... welke gebruik je? want toen mn hummer laatst lek was, en ik met mn krik uit mn opel de boel wilde opkrikken... was ik niet echt zeker dat dat lang kon houden
:dodge1:
Krikje van een opel onder een Dodge?Als ik zoiets lees krijg ik mijn bedenkingen..
Voor een dodge gebruik je een garagekrik en als je er aan gaat sleutelen een paar goede assteunen als extra. :welder:
Tegen de zijkant van de cabine??? Ik snap niet waar je 'm dan wilt neerhangen???
Bij m'n ex-W200 stond de band rechtop tegen de binnenkant van het laadbak-scherm.
Daar belemmerd ie niet 't zicht of nauwelijks en neemt ie ook de minste ruimte in je bak.....
Ik had een L-vormig profiel tegen de 2 vertikale kokers aan de binnenkant van de laadbak-rand gelast.
Daar waren de gaten in geboord die overeenkomstig waren met 2 van de velg-gaten.
Achter die gaten waren 2 oude wielmoeren gelast.
2 RVS draadeinden met daarop vastgelast 2 wielmoeren dienden om de band los/vast te zetten.
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
----------------------------------------------------------
Bij m'n D200 ligt de band op een dwarsbalk tussen de 2 diagonale buizen van m'n rollbar...
En krikken??
Onderweg met een dikke potkik en als extra steun 2 assteunen.
Ik de Sleutelloods met een garage-krik en als extra steun 2 assteunen.
Op veiligheid mag je niet bezuigingen!!!
Edited By "Kale" on 1141384929
Bij m'n ex-W200 stond de band rechtop tegen de binnenkant van het laadbak-scherm.
Daar belemmerd ie niet 't zicht of nauwelijks en neemt ie ook de minste ruimte in je bak.....
Ik had een L-vormig profiel tegen de 2 vertikale kokers aan de binnenkant van de laadbak-rand gelast.
Daar waren de gaten in geboord die overeenkomstig waren met 2 van de velg-gaten.
Achter die gaten waren 2 oude wielmoeren gelast.
2 RVS draadeinden met daarop vastgelast 2 wielmoeren dienden om de band los/vast te zetten.
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>----------------------------------------------------------
Bij m'n D200 ligt de band op een dwarsbalk tussen de 2 diagonale buizen van m'n rollbar...
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>En krikken??
Onderweg met een dikke potkik en als extra steun 2 assteunen.
Ik de Sleutelloods met een garage-krik en als extra steun 2 assteunen.
Op veiligheid mag je niet bezuigingen!!!
Edited By "Kale" on 1141384929
-
67-1134987950
kga maar is een goeie potkrik zoeken dan! en assen steuntjes zijn idd ook nooit weg, en Kale... zoals jij hem achter hebt gemonteerd op je ex w200 bedoel ik dus dan naar voren toe. idd tegen de zijkant van de laadbak. maar dan direcht achter de kabine. naast mn 80 litertankje met Gasssss..
dat krikje van mn opel hield het wel gewoon :D heeft er nog dik een nacht onder gestaan ook! wel met blokken hout er nog onder voor als ie toch zou zakken....
mn opeltje weegt ook nog een dikke 1410 kilo
dat krikje van mn opel hield het wel gewoon :D heeft er nog dik een nacht onder gestaan ook! wel met blokken hout er nog onder voor als ie toch zou zakken....
mn opeltje weegt ook nog een dikke 1410 kilo