Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

probleem ontsteking - loopt niet goed

Common Electrical Questions & Answers
Algemene Vragen Over De Electrische Installatie
rene&rik
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 aug 2005 18:36
Locatie: den haag
Contacteer:

Bericht door rene&rik »

hallo allemaal
ik heb een probleem
mijn dodge ging af en toe slecht lopen kon dan niet verder op gas op benzine kon ik wel thuis komen maar als hij dan afgekoeld was kreeg je hem haast niet meer aan en liep dan niet goed
dan haalde ik de verdeelkap er af zat overal een beetje aan te rommelen en gewoon weer rijden ook op gas
na een dag of zo weer het zelfde tot een paar keer toe

toen kreeg ik hem helemaal niet meer goed aan de praat
geen vonk
draad zat een beetje los aan een klein kastje voor de startmotor aangedraait starten en lopen en kastje in de fik
nieuw kastje gehaald starten slecht lopen toen kwam de rook weer van mijn startmoter accu los gegooid
nu weet ik het niet meer gek van !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

had al
verdeel kap +draden vernieuwd
module vernieuwd
hielp niet
wie kan mij verder helpen?

gr v rene
Jouri Vorgers
Berichten: 71
Lid geworden op: 05 mar 2005 23:38
Locatie: Losser

Bericht door Jouri Vorgers »

Hoe je rook uit de startmotor krijgt weet ik niet maar dat is niet normaal. Het kastje voor de startmotor is je startrelay. Iets wat ik mis in het verhaal is de rotor een simpel ding onder je verdeelkap. Ik heb gehad dat dat ijzeren lipje is afgebroken en dan loopt je auto erg beroerd en starten doet ie op den duur niet meer.
Velen hebben mond genoeg om andermans werk te kraken, zelden hand genoeg dat beter te maken.
rene&rik
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 aug 2005 18:36
Locatie: den haag
Contacteer:

Bericht door rene&rik »

de rotor had ik ook al vernieuwd
mischien heeft mijn startmotor een opdonder gehad toen dat startrelay doorbrande ik ga hem er morgen wel af halen
weet ook niet waar ik moet zoeken heb geen verstand van elextra
kreeg wel een mailtje dat het aan de amperre meter achter op mijn desboord kon liggen ga ik ook naar kijken of ik hem door kan verbinden

nu maar hopen dat niet alles uit vikt als ik verder ga rommelen

bedankt voor de reaktie
gr v rene
Vaporized
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 jun 2005 03:45
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Vaporized »

Dat gebeurt heel vaak, dat ze doorfikken.. doorverbinden heb ik ook gedaan, problemen waren voorbij :), maar nu helaas geen ampere meter meer :(
Proud Dodge W200 Owner
Plaats reactie