Dodge - Jep geslaagd!!!
-
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst !
(screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk.
-
- Contacteer:
country4all schreef:Gecondoleerd :(
Martijn er staan er genoeg, doe niks overhaast.
gr Jan.
Heeft er iemand ervaring met het invoeren uit Belgie van een Ram 1500 slt Laramie??? :p Ik ben op zoek naar een auto voor 4 personen en wil hem als grijs voor particulier laten keuren, Helaas schijnt dat niet te kunnen. Ben nu op zoek naar DE oplossing hiervoor.
Gr Martijn
Grijs is alleen nog voor bedrijven dus als particulier zal dat dus wel niet lukken..
Je zou hem dus door iemand anders moeten laten invoeren(bedrijfsmatig) die hem weer aan jouw verkoopt.
een particulier hoeft als ie een grijskentekenauto heeft geen provinciale opcenten te betalen ,dat scheelt heel wat op zon grote auto.
Wat gebruikt eigenlijk zo'n 1500 op benzine?
Je zou hem dus door iemand anders moeten laten invoeren(bedrijfsmatig) die hem weer aan jouw verkoopt.
een particulier hoeft als ie een grijskentekenauto heeft geen provinciale opcenten te betalen ,dat scheelt heel wat op zon grote auto.
Ik denk 1:6 benzine en 1:4 op gas,mits de rechter voet juist werkt :laugh:titus schreef:Grijs is alleen nog voor bedrijven dus als particulier zal dat dus wel niet lukken..
Gr Martijn