Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

mijn D200

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
sonic
Berichten: 77
Lid geworden op: 06 sep 2010 13:05
Locatie: achterhoek

Bericht door sonic »

Ik heb nog wel een foto zo bij de hand waarop het een beetje beter te zien is:
Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Ik zal even maten meten als ik er aan denk.
DODGE D200 in opknapstatus :)
Theft_eXP
Berichten: 240
Lid geworden op: 23 jan 2010 00:24
Locatie: Hoogezand-Sappemaar

Bericht door Theft_eXP »

Waar heb je die ventilator vandaan?
sonic
Berichten: 77
Lid geworden op: 06 sep 2010 13:05
Locatie: achterhoek

Bericht door sonic »

Ik heb de koelerkap via via gekregen/geruild. Het is echt een mooi passende kap. Er hoefde slechts twee randjes van de kap af. Hij blaast ook echt hard genoeg. Mocht je willen weten wat voor kap het is kan ik er misschien wel achter komen.
DODGE D200 in opknapstatus :)
sonic
Berichten: 77
Lid geworden op: 06 sep 2010 13:05
Locatie: achterhoek

Bericht door sonic »

Heren kleine update (niet veel gedaan wederom)

Ik heb Brembo klauwen binnen: Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Het zijn er van een alfa maar ze worden nog gepoedercoat dus dat valt straks niet meer op :). De schijf lijkt alleen in deze velgen wel wat aan de kleine kant dus jippie de lijst van toekomstige dingen om te veranderen wordt alweer langer. maar eerst maar eens zien dat hij weer rijdt :)

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
En ik heb de kogelhoek van de draagarmen aangepast in verband met het verlagen van de auto. De kogels komen anders aan hun einde en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Nog even versterken, stralen en poedercoaten en dan kunnen de nieuwe kogels er in :)




Edited By sonic on 1306756072
DODGE D200 in opknapstatus :)
Theft_eXP
Berichten: 240
Lid geworden op: 23 jan 2010 00:24
Locatie: Hoogezand-Sappemaar

Bericht door Theft_eXP »

sonic schreef:Ik heb de koelerkap via via gekregen/geruild. Het is echt een mooi passende kap. Er hoefde slechts twee randjes van de kap af. Hij blaast ook echt hard genoeg. Mocht je willen weten wat voor kap het is kan ik er misschien wel achter komen.
Ben ik idd wel benieuwd naar.
sonic
Berichten: 77
Lid geworden op: 06 sep 2010 13:05
Locatie: achterhoek

Bericht door sonic »

@ Ed:
Ik heb even gemeten hoeveel ruimte er tussen de tank en het chassis over blijft. Dit is bovenaan (net onder de dwarsbalk waar hij onder hangt) 6cm en onderaan het chassis is het 8cm. Niet veel ruimte dus. je kunt natuurlijk wel de uitlaat nog onder het chassis door laten lopen iets omdat de tank er toch nog wel wat onderdoor loopt.

@ theft:
De koelerkap komt volgens de gast waar ik hem van heb van een VW. Welke weet hij helaas niet precies omdat hij hem ook los heeft gekregen. Ik zal moeten kijken of er nog ergens nummers op staan maar de kap met koeler staat helemaal achteraan inmiddels op de voorraadzolder. Heb je er veel haast mee of??
DODGE D200 in opknapstatus :)
Theft_eXP
Berichten: 240
Lid geworden op: 23 jan 2010 00:24
Locatie: Hoogezand-Sappemaar

Bericht door Theft_eXP »

geen haast mee, heb nu een te grote van een vrachtwagen, maar wil graag een meerstanden of een met 2 fan's.. deze slurpt gelijk bijna 40A
sonic
Berichten: 77
Lid geworden op: 06 sep 2010 13:05
Locatie: achterhoek

Bericht door sonic »

40A is bij een fatsoenlijke fan niet zo heel veel hoor. Ik denk dat deze ook al snel een 35A per stuk trekken ;)
Het belangrijkste is dat de kap goed past zodat hij geen lucht buitenom de radiateur trekt. Dat doet deze kap goed. Als ik meer weet laat ik het je weten.
DODGE D200 in opknapstatus :)
sonic
Berichten: 77
Lid geworden op: 06 sep 2010 13:05
Locatie: achterhoek

Bericht door sonic »

Ik heb het nagevraagd (het nummer van de koelerkap). Helaas kan hij (of wil hij) het niet vertellen. Hij wil me er wel één verkopen mocht ik er nog één willen hebben. Wat hij er voor vraagt heb ik niet nagevraagd. Mocht er interesse zijn theft, dan laat je het maar even weten.

Groeten
DODGE D200 in opknapstatus :)
sonic
Berichten: 77
Lid geworden op: 06 sep 2010 13:05
Locatie: achterhoek

Bericht door sonic »

Hey kleine update na wederom wat gedane zaken. Meld maar even wat jullie vinden...

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Nog een foto:

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Ik moet de wielkasten lichtelijk verbreden maar dat doe ik later nog. Ben benieuwd naar jullie reacties. Hij is een beetje in elkaar gehangen dus niet letten op kieren en scheefhangende delen ;)
DODGE D200 in opknapstatus :)
Theft_eXP
Berichten: 240
Lid geworden op: 23 jan 2010 00:24
Locatie: Hoogezand-Sappemaar

Bericht door Theft_eXP »

wow, dat is wel erg laag!
76 w200
Berichten: 587
Lid geworden op: 01 mar 2007 20:03
Locatie: westkapelle

Bericht door 76 w200 »

das idd behoorlijk laag
ga je voor een snelheids record ????? :D :p
ben wel benieuwd naar het eind resultaat :;):

gr ed




Edited By 76 w200 on 1310727088
76 w200 340
76 w200 360
sonic
Berichten: 77
Lid geworden op: 06 sep 2010 13:05
Locatie: achterhoek

Bericht door sonic »

Is inderdaad echt laag maar ik vind het er wel goed uit zien :P

Ben inderdaad ook benieuwd naar het eind resultaat :)

Komende 3weken vakantie dus er zal eindelijk veel schot in komen om hem af te krijgen :)

Als ik in elk geval de cabine al klaar heb ben ik in elk geval al een heel eind.
DODGE D200 in opknapstatus :)
spieker
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 dec 2007 21:33
Locatie: heino

Bericht door spieker »

toch is het wel vet z n lage dodge persoonlijk niet mijn smaak maar het ziet er wel supernetjes uit
zou je het nr van die vent kap niet kunnen posten
ik ken er wel een die bij een vw dealer werkt gr
dodge w200 1977
cadillac deville 1969
ford ranchero 1978
sonic
Berichten: 77
Lid geworden op: 06 sep 2010 13:05
Locatie: achterhoek

Bericht door sonic »

Ik zal ff kijken wat voor nummer er op staat. Mocht er iemand dan weten waar hij vanaf komt wil ik graag ook de originele stekkers nog hebben van de kabelboom. Kan ik hem mooi aansluiten als ik mijn nieuwe kabelboom ga maken.

Kleine update trouwens:
Ik heb mijn standkachel voor de dodge ook binnen :) In de winter niet meer krabben voor mij :)
DODGE D200 in opknapstatus :)
Plaats reactie