Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Ook nog voorstellen

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
Gebruikersavatar
moi427
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 okt 2017 14:47
Locatie: Het mooie Noorden

Ook nog voorstellen

Bericht door moi427 »

Hallo allen,

Allereerst: prima dat het forum weer gereanimeerd is, goed werk Henk!

Ik zit/zat wel op een ander forum (Mopar) en weet niets van evt. concurrentie of mogelijke wrevel, maar om dubbel werk te voorkomen verwijs ik graag via onderstaande link naar mijn voorstelverhaal aldaar. Staat overigens ook iets in over een handelaar (...), altijd nuttig Zal even kijken of een link ook hier lukt: https://www.mopar.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=17847

Mooi, dat werkt ook hier. Goed, zal ik hier ook weer vaker met interesse lezen en evt. wat neerzetten. Daar staan trouwens onder mijn userid "moi427"(waar komt dat toch vandaan....) enige stukjes rond mijn Dodge. Status nu is eigenlijk stilte, moet nog bezig met blokken onder de achteras zetten, 2 velgen laten richten (lichtmetalen 20"velgen, poedercoated) en iets met het dashboard gaan doen. Voorhet 440 blok (alleen LPG) nog eens een goed adres voor afstellen zien te vinden.
Zal voor hier nog een foto zoeken.
Ach, dat is jammer: om e.o.a. reden lukt het toevoegen van een bestand als bijlagen niet: wordt geweigerd met en tekst dat het niet mogelijk is om de afmetingen te bepalen en ik moet controleren of de url wel klopt. Huh, url? Dit is juist een bestand bijvoegen? Al geprobeerd met verkleinen etc. etc., maar niets werkt. Jammer dan, ergens online met url heb ik niets. Oftewel geen foto's helaas.
V8's ex: Camaro, Cobra 427 (repl. met Ford 428CJ :lach ), Dodge W200 V8 318 nu Dodge W200(kent.+alle nummers maar 2WD en 5-bouts assen a la D150) V8 440. En ooit andere heel leuke non-V8 auto's als WRX (nu weer trouwens).
Gebruikersavatar
Henk_W200
Berichten: 933
Lid geworden op: 05 jul 2005 11:25
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Ook nog voorstellen

Bericht door Henk_W200 »

Moi Jan :zwaai

:happy :happy :happy

Ik woon ook 300 meter van Drenthe maar dan in Groningen :gekte Stadskanaal.
Er is helemaal geen concurrentie, doe gewoon lekker je ding :proost

Een foto kun je gewoon plaatsen als bijlage.
Een url kun je niet als bestand toevoegen maar wel in je topic plaatsen.
Lukt het niet wat je wil .....stuur me dan even een PB,, wil je graag helpen.

Een Pick up met een 440 blok :ikrij :toppie
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
Gebruikersavatar
zjeeraar
Berichten: 131
Lid geworden op: 31 mar 2009 11:23
Locatie: Voorthuizen

Re: Ook nog voorstellen

Bericht door zjeeraar »

Ik kreeg dezelfde foutmelding bij het toevoegen van een foto (verschillende formaten en bestandstypen geprobeerd). Dat de dimensies niet te bepalen zijn. Verder welkom op dit mooie forum natuurlijk!
Gebruikersavatar
moi427
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 okt 2017 14:47
Locatie: Het mooie Noorden

Re: Ook nog voorstellen

Bericht door moi427 »

Precies, dat is blijkbaar het probleem en hetzelfde hier geprobeerd wat niets uitmaakt. Apart zeker!

Hoi Henk! Je was hier afgelopen zomer langs met jouw prachtige W200 (mooi lopen, wat is daar niét aan gebeurd!) en hebt toen die van mij ook uitgebreid bekeken. Die witte verbouwde met inderdaad die heerlijke 440 :gekte
V8's ex: Camaro, Cobra 427 (repl. met Ford 428CJ :lach ), Dodge W200 V8 318 nu Dodge W200(kent.+alle nummers maar 2WD en 5-bouts assen a la D150) V8 440. En ooit andere heel leuke non-V8 auto's als WRX (nu weer trouwens).
Gebruikersavatar
Henk_W200
Berichten: 933
Lid geworden op: 05 jul 2005 11:25
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Ook nog voorstellen

Bericht door Henk_W200 »

Moi Jan :zwaai
Je hebt een hele mooie aparte Dodge :ikrij
440 cui :mooi :mooi :mooi
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
Gebruikersavatar
Henk_W200
Berichten: 933
Lid geworden op: 05 jul 2005 11:25
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Ook nog voorstellen

Bericht door Henk_W200 »

Geen foto's plaatsen , raar.
Kunnen jullie mij een screenshot sturen ?
Als je de window toets ingedrukt houd en dan PrtScrn , dan word de screenshot opgeslagen in afbeeldingen / schermopname.
En welke foto wouden jullie dan plaatsen ?
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
Gebruikersavatar
moi427
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 okt 2017 14:47
Locatie: Het mooie Noorden

Re: Ook nog voorstellen

Bericht door moi427 »

Zie net dat ik nog niet gereageerd had, sorry.
Zal proberen een screenprint hier neer te zetten, maar vermoed dat dit evenmin lukt, dus dan stuur ik het je wel per mail.
De melding is dus dat het niet mogelijk is de afmetingen te controleren en of de url wel goed is: niet dus want er is geen url, het is pogen te uploaden van een jpg bestand ('t gaat trouwens om een fotootje van m'n Dodge).

Kijk, deze lijken wel te lukken. Er is geen maximum van de foto aangegeven, dat zou het programma zelf bepalen. Deze screenprints zijn nóg kleiner dan de verkleinde foto.
Eerste poging (groot): foto van 5156Kb.
Poging-groot.JPG

tweede poging (verkleind): 294kB.
Poging-klein.JPG
En beide schermprints tenslotte 66 en 73 kB, dus nog eens een 4x zo klein. Lijkt er dus op dat er wél een maximum grootte geldt. Ik zal die foto nog verder verkleinen (al zie je dan ongeveer niets meer vermoed ik) en weer proberen, maar dat zou dat programma dus moeten doen?
Nogmaals gehalveerd, 184kB werkt ook niet, zelfde foutmelding. Idem, nu 143kB en zelfde fout. Afijn, nogmaals en lijkt postzegen van 139kB en dezelfde foutmelding, dus dat gaat hem niet worden omdat je niets meer herkent.
En als laatste geprobeerd de originele foto qua pixels te verkleinen van 4224/3168 naar 100/75, maar zelfde probleem (werd 144kB).

Benieuwd of je hier wat mee kunt!
Groet, Jan
V8's ex: Camaro, Cobra 427 (repl. met Ford 428CJ :lach ), Dodge W200 V8 318 nu Dodge W200(kent.+alle nummers maar 2WD en 5-bouts assen a la D150) V8 440. En ooit andere heel leuke non-V8 auto's als WRX (nu weer trouwens).
Gebruikersavatar
Henk_W200
Berichten: 933
Lid geworden op: 05 jul 2005 11:25
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Ook nog voorstellen

Bericht door Henk_W200 »

Hoi Jan,

Ik zou als ik jouw was je internet geschiedenis weggooien , en dan eens weer proberen.
Ik ben benieuwd.
Je kunt het ook proberen via tablet of je telefoon, kijken of het dan wel lukt .

Laat je me het resultaat weten ? :zwaai :ikrij
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
Gebruikersavatar
moi427
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 okt 2017 14:47
Locatie: Het mooie Noorden

Re: Ook nog voorstellen

Bericht door moi427 »

Hm, dat gooi ik tig keer weg m.b.v. CCCleaner. Nu apart extra gedaan en hernieuwde pogingen, maar identiek probleem.
Ik gebruik Firefox als browser, zalk het nu eens proberen met IE (absoluut geen fan van). Voor de test, dus nu even Firefox afsluiten en het ongebruikte IE opstarten,
V8's ex: Camaro, Cobra 427 (repl. met Ford 428CJ :lach ), Dodge W200 V8 318 nu Dodge W200(kent.+alle nummers maar 2WD en 5-bouts assen a la D150) V8 440. En ooit andere heel leuke non-V8 auto's als WRX (nu weer trouwens).
Gebruikersavatar
moi427
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 okt 2017 14:47
Locatie: Het mooie Noorden

Re: Ook nog voorstellen

Bericht door moi427 »

Zo, nu eens vanuit IE proberen.... Helaas, identiek met zowel grote als kleine foto: onder Status blijft het groene balkje hoopvol vollopen en eindigt dan in de gele driehoek met de bekende opmerking. Helaas pindakaas, dan maar geen foto, al snap ik de reden niet maar dat moet dan verder maar. :nuts
Groet, Jan
Laatst gewijzigd door moi427 op 06 feb 2019 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
V8's ex: Camaro, Cobra 427 (repl. met Ford 428CJ :lach ), Dodge W200 V8 318 nu Dodge W200(kent.+alle nummers maar 2WD en 5-bouts assen a la D150) V8 440. En ooit andere heel leuke non-V8 auto's als WRX (nu weer trouwens).
Gebruikersavatar
Henk_W200
Berichten: 933
Lid geworden op: 05 jul 2005 11:25
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Ook nog voorstellen

Bericht door Henk_W200 »

Ik snap er niks van
Ik gebruik altijd Chrome , dat gaat prima.
Ook Safari geprobeerd, dat gaat ook goed .
En Explorer geprobeerd, daar doet hij het ook.
Via mobiel kan ik ook foto's plaatsen.
En ook via Tablet (samsung)
Als webmaster kan ik foto's plaatsen.
En heb een nieuw normaal account aangemaakt henk_w200test , hiermee kan ik ook foto's plaatsen.
We zoeken verder :bonk
Groetjes Henk_W200 https://www.wee200.nl
Gebruikersavatar
moi427
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 okt 2017 14:47
Locatie: Het mooie Noorden

Re: Ook nog voorstellen

Bericht door moi427 »

Mocht je wat vinden, helemaal mooi en anders laat maar hoor. Zal duidelijk ergens aan mijn systeem moeten liggen (hoewel ik wel foto's plaatste op die andere site), maar hoe/wat/waar....is me een raadsel want hetzelfde probleem vanaf laptop met elke foto. Alleen die screenprints dus wel, raarrrrrrrrrrr.... :ie :koffie
V8's ex: Camaro, Cobra 427 (repl. met Ford 428CJ :lach ), Dodge W200 V8 318 nu Dodge W200(kent.+alle nummers maar 2WD en 5-bouts assen a la D150) V8 440. En ooit andere heel leuke non-V8 auto's als WRX (nu weer trouwens).
Plaats reactie