Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

DTB Member 548 - Wouter Raaphorst - Total Chaos W200, maar dan anders

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
wouter
Berichten: 65
Lid geworden op: 17 mar 2001 22:29
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door wouter »

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Tís wel een hele hoop werk geweest, maar uiteindelijk echt de moeite waard. Een eigen gebouwde W200 met een wielbasis van slechts 250 cm (80 cm ingekort) en ontdaan van een hoop gewicht door de carrosserie te verwijderen, en dit weer geheel op te bouwen met een buizenframe. Radiator naar achteren gezet, 2X25 liter verwisselbare gastanks (ex-heftruck).

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Een hoop aluminium (traan) platen voor bodem, motorkap, dakje en schutbord. Dubbele handrem als diff.lock en nog veel meer werk. Echt, veel meer werk, leuk als je dat als hobby mag doen.

Bijvoorbeeld: Waar komt het gaspedaal en het rempedaal, om maar eens een lullig vraagje te noemen. Daar gaat zo maar een avond proberen, meten en nog eens meten, in zitten. En ga zo maar door.

Meer weten?: zie www.chaosboyz.nl : het project Total Chaos.

Alleen geen kenteken. Tja, dus maar op de aanhanger naar Inor om uit te proberen.

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Het rijden is Geweldig! Heel erg leuk.

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Groeten, Wouter.

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
--> Voor de aanhouder is geen weg onbegaanbaar. <--
"Kale"
Berichten: 490
Lid geworden op: 20 apr 2003 21:13

Bericht door "Kale" »

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

TOTAL-CHAOS is een fantastisch leuk terrein-monster geworden.
Joop en jij hebben er zo te zien heel wat uurtjes werk in zitten...
Heb je trouwens een idee wat ie weegt???

Ik hoop 'm ooit nog eens "live" in aktie te kunnen bewonderen...
maiky
Berichten: 139
Lid geworden op: 07 apr 2007 13:52
Locatie: Son

Bericht door maiky »

VETTE ****!!!!!
gr maiky



intruder vl1500lc 99 custom
kawa gpx 600 r 1992
kawa gpx 750 r 1987 custom naked
Gilera typhoon snor 2002 power one getuned 85 km/h


WARNING!! objects in mirror are dumber than they appear!!.
Denk om mijn snelheid matig uw kinderen!!!!!!!
wouter
Berichten: 65
Lid geworden op: 17 mar 2001 22:29
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door wouter »

Hey Kale,

Gewicht: 1960 kg. Viel me zelf wat tegen, had gehoopt dat ik onder de 1700 kg zou komen, maar desondanks is het goed rijden in het terrein, echt kickuh.

GrWR
--> Voor de aanhouder is geen weg onbegaanbaar. <--
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Gaaaf Projekt Wouter!

Dus geen modder meer voor je (zeg maar) eigenlijke Dodge?
wouter
Berichten: 65
Lid geworden op: 17 mar 2001 22:29
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door wouter »

Hey Rob,

Nee, geen zwaar terreinwerk meer voor mijn eigen Dodge. Als we het terrein in gaan en het zit allemaal zo vast, kan ik er altijd nog met de W200 er achteraan: ik heb daar immers nog de Ramsey RE12000 lier op zitten en dan moet het wel heel gek lopen willen we dan nog vast blijven zitten.
Het niet meer het terrein ingaan heeft ook een positief effect op de levensduur van meerdere onderdelen. Zo is mijn Dodge afgelopen APK fluitend er doorheen gekomen, geen centje pijn. Die in de tussentijd gereden 12.000 kilometers snelweg hebben geen invloed gehad, daar slijt die niet van.

Dus helemaal happy.

GrWR.
--> Voor de aanhouder is geen weg onbegaanbaar. <--
Plaats reactie