Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

DTB Member 811 - Dennis Kuijpers - Eindelijk mezelf voorstellen

Plaats hier een foto van je Dodge en vertel iets over jezelf
68-1059661815

Bericht door 68-1059661815 »

He hallo allemaal. Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Dennis Kuijpers en om ook uit het zuiden des lands. Ik ben sinds ruim een jaar in het bezit ven een D350 crewcab van '85. Net als vele anderen ben ik al jaren gek van amerikaanse auto's en heb 3 jaar geleden mijn eerste amerikaan gekocht. Ik durf het bijna niet te zeggen maar het was een kleine blazer. Dit dinky toytje krreg steeds meer onkosten en was ten dode opgeschreven vandaar een andere endat werd de crewcab. Deze bak is ideal voor mijn hobby ,namelijk het fokken van minipaarden. Voor deze hobby moet ik vaak een trailer trekken en materialen meenemen. Jammer genoeg zal ik door deze hobby weinig mensen leren kennen op meetings maar ik ga wel proberen een paar meetings mee te maken. Heeft er iemand een suggestie van een meeting die interresant is. Ik ga niet terrein rijden.Ik heb trouwens de hoop dat er iemand is die mij bekend kan maken met de geschiedenis van mijn bak. Ik zal een foto van mijn dodge met trailer plaatsen. Let niet op de lak hier zit een verhaal achter hij moet nog overgespoten worden.
Bijlagen
Dodge_transport_1.jpg
Dodge_transport_1.jpg (19.97 KiB) 1969 keer bekeken
Tonnie Wittenaar
Site Admin
Berichten: 564
Lid geworden op: 07 nov 2001 23:19
Locatie: Daarlerveen (Ov)
Contacteer:

Bericht door Tonnie Wittenaar »

Hoi Dennis,

Welkom bij de club, ik heb ook een D350, mooie wagen he?

Minipony's he? Nou wij hebben twee fjord/friezen (kruising) dus paarden daar weten we ook wel wat van :D

Leuke meeting: Elke meeting, ook al ga je niet terreinrijden, de gezelligheid is het alleen al waard.

Ik hoop je een keer te zien. (Mischien moeten we eens een D/W350 dag houden :p
'77 W200 Standard / 318ci V8 / 2-bbl
'85 B250 VAN 360ci V8 / 4bbl Quadrajet
'85 D350 Crewcab Longbed 3" Body Lift / 360ci V8 / 4-bbl Quadrajet
68-1059661815

Bericht door 68-1059661815 »

Dat lijkt me wel wat een meeting voor crewcabs. Ik ben namelijk benieuwd hoeveel er van zijn en wat de ervaringen ermee zijn. I weet dat er in de omgeving van Oosterhout (NB) meerdere rond rijden en sommige zullen mijn bakkie ook daarvan herkennen.gelijk een vraagje aan jou. Heb jij toevallig een duidelijke foto van de zijkant van jou crewcab??? Ik heb gezien dat jij hem twotone gespoten heb, en dat ben ik ook van plan ( zwart/zilver), maar ik weet niet waar ik het beste de belijning kan maken.
area51
Berichten: 359
Lid geworden op: 29 jun 2001 13:39
Locatie: Frankrijk

Bericht door area51 »

hallo dennis,

ik weet niet of ik het goed zie, maar heb jij er ook een U.S. paardetrailer achterhangen?

groet, bart
groet, Bart
pazzy
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2004 15:25
Locatie: rijswijk

Bericht door pazzy »

ola dennis ,
ik lees dat je een kleine blazer hebt gehad ,was dit toevallig een chevy s10blazer
uit 97.
ik heb naast mijn dodgew200 een s10 blazer(, aangezien we 3honden hebben en die niet in (meer) in een seat ibizaatje pasten en op korte termijn een grotere auto nodig hadden) ik lees dat je er nog al wat problemen mee had ,dit is bij mij namelijk ook t geval,waneer heb je m verkocht en waar (welke dealer),mischien ben jij wel de vorige eigenaar van deze auto en kan ik wat geschiedenis ervan achterhalen, ik heb er al aardig wat geld in een korte tijd ingestoken en zit al enige tijd te dubben of ik m niet beter weg kan doen............
graag hoor ik n berichtje van je
groet pazzy
jezus built my hotrod
it´s a love afair
Jouri Vorgers
Berichten: 71
Lid geworden op: 05 mar 2005 23:38
Locatie: Losser

Bericht door Jouri Vorgers »

Mooie bak en veel plezier.
Velen hebben mond genoeg om andermans werk te kraken, zelden hand genoeg dat beter te maken.
Plaats reactie