Besten,
aan de bijrijderskant komt er via het ontluchtingssyteem regenwater de cabine inzetten. Als ik het me goed herinner dan wordt dit normaal door een plaatje dat in de koker zit verkomen. Dit plaatje lag echter los in mijn ontluchtingkanaal. Een tijdje terug heb ik ergens een post gelezen (van een mede DTB-er?) die met een deel van een plastic bakje dit herstelt had. Ik heb het forum afgezocht, maar kan de post niet meer terug vinden. Kan iemand mij helpen? Het lijkt me handig om de ervaring van iemand anders te lezen (met foto's!) alvorens ik zelf aan de slag ga. Heeft iemand informatie???
Alvast bedankt, Jax.
Lekkage cabine - plan van aanpak voor herstel
Gezocht en gevonden! Bedankt!
Dan heb ik toch nog even een vraagje:
het deel dat vervangen is door een stuk C1000 slagroomijsverpakking heb ik, volgens mij, door het luchtrooster de cabine in kunnen trekken... Dit zal dus ook wel de oorzaak van de lekkage zijn! Is er nog een andere mogelijkheid om de Dodge weer droog te krijgne? Om zoals beschreven met de flex in de weer te gaan vind ik nogal wat! Tips zijn welkom! Bijvoorkeur verwijder ik alleen de parafaan...
Jax.
Dan heb ik toch nog even een vraagje:
het deel dat vervangen is door een stuk C1000 slagroomijsverpakking heb ik, volgens mij, door het luchtrooster de cabine in kunnen trekken... Dit zal dus ook wel de oorzaak van de lekkage zijn! Is er nog een andere mogelijkheid om de Dodge weer droog te krijgne? Om zoals beschreven met de flex in de weer te gaan vind ik nogal wat! Tips zijn welkom! Bijvoorkeur verwijder ik alleen de parafaan...
Jax.
Get a life... Get a Dodge...
* 1976 Dodge W200, 318 ci (semi-daily)
* 1977 Ford Ranchero GT 500, 351 ci (semi-daily)
* 2010 John Deere X110, 18.5 hp (lawn-weekly)
* 1976 Dodge W200, 318 ci (semi-daily)
* 1977 Ford Ranchero GT 500, 351 ci (semi-daily)
* 2010 John Deere X110, 18.5 hp (lawn-weekly)