Lekkage cabine - plan van aanpak voor herstel

JJF Naus
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 mei 2001 13:50
Locatie: Utrecht

Bericht door JJF Naus »

Besten,

aan de bijrijderskant komt er via het ontluchtingssyteem regenwater de cabine inzetten. Als ik het me goed herinner dan wordt dit normaal door een plaatje dat in de koker zit verkomen. Dit plaatje lag echter los in mijn ontluchtingkanaal. Een tijdje terug heb ik ergens een post gelezen (van een mede DTB-er?) die met een deel van een plastic bakje dit herstelt had. Ik heb het forum afgezocht, maar kan de post niet meer terug vinden. Kan iemand mij helpen? Het lijkt me handig om de ervaring van iemand anders te lezen (met foto's!) alvorens ik zelf aan de slag ga. Heeft iemand informatie???

Alvast bedankt, Jax.
Get a life... Get a Dodge...

* 1976 Dodge W200, 318 ci (semi-daily)
* 1977 Ford Ranchero GT 500, 351 ci (semi-daily)
* 2010 John Deere X110, 18.5 hp (lawn-weekly)
fcapri
Berichten: 605
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:06
Locatie: meerbeke

Bericht door fcapri »

dat was met een doos slagroomijs

en als je dat zoekt bij 'dit moet je zien' dan vind je dit. hier staat alle commentaar van de dtb leden

en de plaats van de fotos is hier
JJF Naus
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 mei 2001 13:50
Locatie: Utrecht

Bericht door JJF Naus »

Gezocht en gevonden! Bedankt!

Dan heb ik toch nog even een vraagje:
het deel dat vervangen is door een stuk C1000 slagroomijsverpakking heb ik, volgens mij, door het luchtrooster de cabine in kunnen trekken... Dit zal dus ook wel de oorzaak van de lekkage zijn! Is er nog een andere mogelijkheid om de Dodge weer droog te krijgne? Om zoals beschreven met de flex in de weer te gaan vind ik nogal wat! Tips zijn welkom! Bijvoorkeur verwijder ik alleen de parafaan...

Jax.
Get a life... Get a Dodge...

* 1976 Dodge W200, 318 ci (semi-daily)
* 1977 Ford Ranchero GT 500, 351 ci (semi-daily)
* 2010 John Deere X110, 18.5 hp (lawn-weekly)
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

Ik heb het plan om in de hoeken een soort trechters te maken die vervolgens het water afvoeren door een slang. Ik ben er alleen nog niet uit waarvan ik die trechters ga maken ???

Ik heb de sleuven in m'n parafaan wel al voorzien van horrengaas dus verstoppen zal het niet snel!
Plaats reactie