Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Kilometerteller op hol

Common Drivetrain Questions & Answers
Algemene Aandrijflijn Vragen & Antwoorden
Gebruikersavatar
JaapMopar
Berichten: 157
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:46
Locatie: Drunen

Kilometerteller op hol

Bericht door JaapMopar »

Ik heb een aantal maanden geleden mijn kilometertellerkabel vervangen voor een nieuwe. Heeft het al die tijd gewoon prima gedaan, alleen sinds een tijdje begon ie wat te dansen. toen begon die elke keer veel teveel aan te geven (ik reed volgens de teller met 120 door het centrum :mrgreen: ) en nu slaat ie helemaal op hol, zodra ik begin te rijden schiet ie naar de verste stand en blijft ie daar op en neer tikken. heb hem aan beide kanten al los gehad maar was niks bijzonders te zien, alleen wat vettig aan de tussenbak kant. Iemand?
Jaap
'76 W200 440 V8
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Re: Kilometerteller op hol

Bericht door bastian »

t zal waarschijnlijk in jou teller zelf liggen , denk dat je veer eruit ligt of andersinds beschadigd is
dodgew200v8
Berichten: 585
Lid geworden op: 09 mar 2014 22:01
Locatie: Stramproy

Re: Kilometerteller op hol

Bericht door dodgew200v8 »

Is inderdaad de de opgerolde veertje.. Ook nog eens gehad met een andere auto.
Heb nog ergens een mijlen tellertje liggen... Mag je eventueel zo hebben neem ik het wel mee zondag na Valkenswaard. :wink:
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Suspension lift skyjacker
6" Bodylift
Superswampers


Phil
Gebruikersavatar
JaapMopar
Berichten: 157
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:46
Locatie: Drunen

Re: Kilometerteller op hol

Bericht door JaapMopar »

Heb t al gevonden, kabel heeft langs iets heets gezeten want was op een punt wat versmolten. Daardoor kon hij niet soepel bewegen binnenin. Stukje gesmolten plastic weggesneden en vervangen door een stukje leiding die ik nog had liggen, werkt voor nu weer prima. Bestel bij de volgende usa bestelling wel een nieuwe kabel mee :wink:
Jaap
'76 W200 440 V8
Plaats reactie