temp. sensor en magneet carterpan a727
temp. sensor en magneet carterpan a727
Avond laatst was erhier een discussie waar een evt. temp.sensor te plaatsen , ik heb vanmiddag even een foto gemaakt van de binnenkant van de pan en waar ik m eind vorige eeuw geplaatst heb en waar ik nu nog steeds zo mee rijdt tevens zichtbaar is de platte magneet die zit al die tijd ook al daar .
- Bijlagen
-
- 20140918_175204.jpg
- (1.61 MiB) 2557 keer gedownload
Re: temp. sensor en magneet carterpan a727
Hoi Bastian,
Dank voor de input en foto! Goed bezig ;) 'meten is weten' :)
Zit de temp.sensor aleen vast met de moer of heb je aan de buitenkant nog iets tegen de pan gelast en draad getapt? Ik meen dat die sensoren meestal taps zijn (NPT draad)? wat ik ervan gezien heb.
Groetjes.
Dank voor de input en foto! Goed bezig ;) 'meten is weten' :)
Zit de temp.sensor aleen vast met de moer of heb je aan de buitenkant nog iets tegen de pan gelast en draad getapt? Ik meen dat die sensoren meestal taps zijn (NPT draad)? wat ik ervan gezien heb.
Groetjes.
Hallo Twan nee t zit gewoon met die moer vast en.met aan weerskanten een koperen ring uit de dieselwereld ,dat lassen heb ik bij een vorige pan geprobeerd maar dat werd braadwerk omdat je met twee verschillende materialen zit te.lassen , overigens is het lassen aan de wartel waar de sensor in zit helemaal af te raden , als je ff doordenkt zul je wel weten waarom
Laatst gewijzigd door bastian op 18 sep 2014 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zoek nog rap twee carterpakkingen daar ik as maandag weer wil gaan rijden , t gaat met de aanhanger naar de ardennen dus mot t weer 100% dicht zijn
jip voor deze pan , tevens t ijzerenplaatje met kleine bladveertje tussen remklauw en naaf dana 60 , ik ben ondertussen aan t zoeken .
Hallo Ed ik had je zaterdag een PB bericht gestuurd maar je antwoord niet , ik zoek ondertussen even verder bas