Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

vloermat ( rubber )

Algemeen , dit moet je zien , off topic , test forum
Nawt
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 jul 2010 10:16
Locatie: Peel en Maas

vloermat ( rubber )

Bericht door Nawt »

Hoi DTB'ers,

laatste dus de dodgie flink uitgemest en ook de vloermat met isolatie eruit gehad om de bodem ook nog eens schoon te maken.
De vloermat was helaas in belabberde staat. Leek mee te vallen toen die nog 'lag'. Maar na het verwijderen bleek deze broos te zijn en is me op diverse plekken gescheurd. Geen nood --> met ductape kun je vanalles repareren.

Toch ben ik eens benieuwd of er mogenlijk een andere voor te krijgen is. Er stond een nummer op de onderkant van de vloermat: 84070310203 gevolgd door een 4 of 9 of gewoon een inktvlek?
Ik kan dus niets vinden wat ermee doorkan. Wel de losse vloermat delen voor de nieuwere dodges en ook die uit een stuk ( net als die wat er nu in ligt ) alleen dan weer voor de oudere powerwagons.

Zondervloermat kan ook, maar met lijkt me iets rustiger in de cabine en dan zie je niet de lasnaden over de bodem van de diverse delen. Dat is de reden dat ik die (bodemplaat) eruit wil snijden en een geheel nieuw stuk in wil zetten/lassen. Heb je weer een strakke vloer.

Weet iemand misschien iets meer over de rubber vloermat uit 1 geheel?
Alvast dank.
PakvisW200
Berichten: 35
Lid geworden op: 17 mar 2014 18:57
Locatie: monster
Contacteer:

Re: vloermat ( rubber )

Bericht door PakvisW200 »

Kijk even bij lmc trucks, daar hebben ze die te koop.
Nawt
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 jul 2010 10:16
Locatie: Peel en Maas

Re: vloermat ( rubber )

Bericht door Nawt »

Hoi Pakvis,

dank voor de tip! Dat is inderdaad de goede richting op.

Was wel even schrikken van de prijs. Dus dat wordt 'm nog niet.
Ook wel jammer dat nog niet alle benodigde gaten zijn voorgesneden.
Dat heeft de mat die er nu in ligt wel. Maar daar is wel overheen te komen. Met een scherp mes kom je een heel eind.

Denk dat ik mijn mat nog maar dichtplak van onderen met ductape voor zolang...
Plaats reactie