geflitst !?

Algemeen , dit moet je zien , off topic , test forum
Nawt
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 jul 2010 10:16
Locatie: Peel en Maas

geflitst !?

Bericht door Nawt »

Hoi DTB'ers,

nog wat nieuws uit Limburg, er gebeurd vanalles hier maar het volgende was net wat te veel (details zijn bewust wat achterwege gelaten).

Mooie brief van het CJIB gekregen: 'mijn' voertuig was geflitst ergens op de A12 met 142 km/u :(
Was tof geweest als ie dat haalde, maar euh.. nee. En aangezien ik geen haast heb in de Dodge is dat al veel te veel. maar goed, je mocht er schijnbaar maar 100 km/u dus de boete was er ook naar: 373 euries.
Maar los daarvan, dat/daar ben ik dus niet geweest en de Dodge ook niet.

Gelukkig was er wel een foto van de overtreding gemaakt. Gevoelsmatig voelde ik me al gesterkt in mijn verweer aangezien de kans mij klein leek dat er een vrijwel identieke W200 rondreed.
Dus, foto opgevraagd en na enkele dagen ontvangen. Het lijkt er niet eens op, ja het is wel een pick up maar daar heb je het ook mee gehad. Zojuist dus beroep aangetekend tegen de beschikking met o.a. foto materiaal als bewijs.

Ben benieuwd hoe dat verloopt.... maar is dat nog eens iemand overkomen met zijn w200?

gr. Nawt.
dodgew200v8
Berichten: 585
Lid geworden op: 09 mar 2014 22:01
Locatie: Stramproy

Re: geflitst !?

Bericht door dodgew200v8 »

Avond Twan,

Dat is lekker lullig dan, je zult dan ook niet de enige zijn waar dit bij gebeurd. Bedoel dan in algemeen alle voertuigen.

Kon je uit die opgevraagde foto opmerken dat het exact de zelfde nummerplaat was als de jouwe ?

Wij krijgen altijd wit/zwart foto's te zien bij opvraag, maar bij de hoge pieten die hebben de originele foto's als ik het goed heb.

Dus wel een kans dat je ermee weg komt.


Gr Phil en succes ermee.
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Suspension lift skyjacker
6" Bodylift
Superswampers


Phil
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Re: geflitst !?

Bericht door bastian »

geldgraaierij is t
Nawt
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 jul 2010 10:16
Locatie: Peel en Maas

Re: geflitst !?

Bericht door Nawt »

thx,

't is niet tof in ieder geval.

Ik hoopte eigenlijk ook al dat ze zelf toch wel iets betere kwaliteit (kleuren)foto hebben dan die wat ik ontvangen heb want dat verbaasde me wel wat.
Er zitten toch wel wat verschillen in o.a. de vorm van de kentekenplaat, maar wat me nog niet gehel lekker zit is dat er mogenlijk nog wat van die CJIB briefjes komen. We zien het wel. Eerst dit afhandelen.
Nawt
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 jul 2010 10:16
Locatie: Peel en Maas

Re: geflitst !?

Bericht door Nawt »

goed nieuws kwam snel.

Begin deze week een bevestiging van ontvangst van verweer ontvangen in de brievenbus, vrijdags had ik alweer post: de beschikking hield geen stand en dus hoef ik niks te betalen :)

Dat was wel uitermate snel aangezien in de ontvangstbevestiging aangegeven was dat het periode tot uitspraak 20 weken kon duren vanaf de vervaltermijn van verweer. Die liep pas in september af. Ik ging er al vanuit dat het een half jaar zou duren eer er nieuws zou zijn. Dit is beter :)

thumbs up!
dodgew200v8
Berichten: 585
Lid geworden op: 09 mar 2014 22:01
Locatie: Stramproy

Re: geflitst !?

Bericht door dodgew200v8 »

Zo daar ben je vanaf, scheelt weer een hoop gezeik als ze toch de centjes wouden zien.

Gr Phil
5.9L CUMMINS 6BT W200
6" Suspension lift skyjacker
6" Bodylift
Superswampers


Phil
Plaats reactie