Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

naar ch en weer terug - ff vrachtje ophalen

Plaats hier je reisverslagen weekendtripjes etc. Natuurlijk met foto's!
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

zo ben weer ff naar zwitserland geweest, was een reis met de nodige (of onnodige?) hindernissen,begon al in nederland met gecorrodeerde stekker van gehuurde aanhanger , ook onderweg herhaaldelijk elektrische storingen gehad, 1(1 xkoplamp rechts 1x koplamp links , 1 x roest aan rotor, 1 x bobinekabel ,1 x kabeltje van verdeler naar ecu) wat weer voor vertraging zorgde , maar hindert niet ik heb t allemaal onderweg op kunnne lossen , dinsdagmiddag 3 uur vertrokken eerst woensdagavond op eerste adres hoog in de bergen (vertraging door file grens en vooraf genoemde) 1 watertanktractor geladen , eenmaal erop begon t te sneeuwen en ging ik naar tweede adres om daar tractor 2 te laden , was 300 kg te zwaar dus maar in t donker weer terug richting Olten , hier donderdag de te zware tractor afgeladen en een lichtere weer opgeladen , aanhanger afkoppelen en met de de dodge solo nar schaffhausen om daar losse onderdelen te laden en toen weer terug naar Basel , daar t documenten maken en vrijdagavond weer terug thuis ! (daar ging t om , heelhuids terugkomen maakt niet uit wanneer) ,gewicht van lading was 3900kg plus leeggewicht van 3600kg maat 7500kg totaalgewicht wat mijn oude dodgje over ca 1000km versleept heeft.brandstofverbruik met lege aanhanger naar ch bedroeg 1:3,3 in ch zelf 1:3,07 en terug moet ik nog metetn ( zal ca 1:2,5 zijn) fotootjes komen later!
Laurens
Berichten: 491
Lid geworden op: 20 feb 2005 09:14
Locatie: Veldhunten - Varsselder
Contacteer:

Bericht door Laurens »

Hierbij de foto's van Bas

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>

Afbeelding (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)}" onclick="javascript:if(this.width > (screen.width/2)){this.width = (this.width/2)} else {this.width = (this.width*2)}" border="0" alt='Posted image: Click to resize'>
Dodge '79 W400, cid 440 v8 Dually (Project)
Dodge '76 W200, cid 318 v8, (Daily)
Dodge '77 W200, cid 318 v8, (Crosser)
Volvo '71 144, 2.0 L B2E, (backup)

Tremere Oculus
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

die bastian blijft mij verbazen!!!
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

toch wel ja ? die witte dodge zag ik in zwitserland , trok gewoon een aanhanger met dubbellucht wielen boven de 3,5t.
richard
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2008 21:03
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door richard »

ik zach je aanhanger wel staan bij pratlen je had bruno gevraagd of die dokumenten er by kon maken toch
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

dan had je dat goed gezien ,ja ze maakten er bij globsped weer een enorm probleem van ,terwijl de ch zoll die oude joekeltjes gewoon accepteerd zonder ausweiss ,heb t bij hermes laten opmaken was daar geen probleem
richard
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2008 21:03
Locatie: drachten
Contacteer:

Bericht door richard »

die zit ook in basel dan ben vandeweek weer in ch geweest richting geneve een keer vast gezeten en een keer of4 sneeuwkettingen leggen
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

richard schreef:die zit ook in basel dan ben vandeweek weer in ch geweest richting geneve een keer vast gezeten en een keer of4 sneeuwkettingen leggen
tja , ik heb geladen en chateu oux en sommentier en kwam met volle aanhanger en nog lege dodge niet vast te zitten , kennelijk had je t verkeerde voertuig bij je :D
Plaats reactie