Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

zwitserland - flitspalen

Plaats hier je reisverslagen weekendtripjes etc. Natuurlijk met foto's!
skiere
Berichten: 496
Lid geworden op: 29 sep 2006 17:57
Locatie: deerlijk
Contacteer:

Bericht door skiere »

ik en een maat gaan in augustus met de motor wat rond gaan rijden in de alpen.ik had gedacht om naar zwitserland te gaan.
maar we zijn wel wat sportiefe rijders,en ik vroeg me af hoe het flits gedrag is van de zwitsers?
in frankrijk valt dit nog mee,de duitsers,daar gangen de flitsbakken in de bomen en bij de italianen zie je ze staan van op een KM afstand.
iemand daar ervaring mee?

greetz skiere
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

In Zwitserland kun je de Flitspalen langs de autobanen goed zien staan met name in het Duitstalige deel . Ook in tunnels is t raadzaam niet in te halen of onvoldoende afstand te houden, in Zwitserland worden vrijwel alle tunnels met camera s bewaakt over de gehele lengte van de tunnel.Erg berucht is hier kanton Uri ,in dit deel licht de noordzijde van de gothard tunnel , bij de parkeerplaats achter de uitgang van de tunnel komende van ticino zetten ze je dan aan de kant. :cool:



Edited By bastian on 1214136724
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

licht = ligt
bastian
Berichten: 911
Lid geworden op: 04 sep 2007 22:14
Locatie: barlo

Bericht door bastian »

inhalen in de 17km lange Gotthardtunnel met een motor kost 1000 zwitserse franken en met de auto ca 3000 zwitsere franken ..... .1 frank is 60 eurocent
Robbie
Berichten: 896
Lid geworden op: 15 apr 2005 19:49

Bericht door Robbie »

En per direkt cash dokken! Anders auto kwijt! (effe pinnen doen de zwitsers niet aan)
Plaats reactie