Geplaatst: 20 mei 2005 19:17
Hallo techneuten,
FF iets waar ik niets van snap.Ik ben bezig om de dodge klaar te krijgen voor de keuring.Nu was ik met de gordels bezig en als ik er snel een ruk aan geef word deze niet geblokkeerd door de vergrendeling.Zou dat wel moeten(zoals in mijn peugeot 306)????Nu heb ik al veschillende verhalen gehoord hoe het zou moeten/kunnen werken maar wat is nu juist?Het gekke is ook dat bijde zijde de zelfde kuren vertonen.Het zal toch nie zo zijn dat beide ineens kapot zijn :p
Ik heb het idee dat ik iets mis,er zit nl wel een geelachtig palletje onder de vergrendelplaat en als je hem iets helpt met je vinger werk hij gelijk :( Ik ben ook al onder het rijden gaan testen maar helaas, niets!
Is het ook noodzakelijk om bij de kentekenkeuring bij het RDW een gekeurde gasslang te hebben van de verdamper af naar je carburateur met recente datum?Ik hoor hier ook tegenstijdige berichten over?
Martijn :withstupid:
FF iets waar ik niets van snap.Ik ben bezig om de dodge klaar te krijgen voor de keuring.Nu was ik met de gordels bezig en als ik er snel een ruk aan geef word deze niet geblokkeerd door de vergrendeling.Zou dat wel moeten(zoals in mijn peugeot 306)????Nu heb ik al veschillende verhalen gehoord hoe het zou moeten/kunnen werken maar wat is nu juist?Het gekke is ook dat bijde zijde de zelfde kuren vertonen.Het zal toch nie zo zijn dat beide ineens kapot zijn :p
Ik heb het idee dat ik iets mis,er zit nl wel een geelachtig palletje onder de vergrendelplaat en als je hem iets helpt met je vinger werk hij gelijk :( Ik ben ook al onder het rijden gaan testen maar helaas, niets!
Is het ook noodzakelijk om bij de kentekenkeuring bij het RDW een gekeurde gasslang te hebben van de verdamper af naar je carburateur met recente datum?Ik hoor hier ook tegenstijdige berichten over?
Martijn :withstupid: