Welkom op www.bloed.link

Het forum voor de Dodge W200 en D200
Veel informatie en leuke tips

Dodge als nieuw voor 400 Euro - TH studenten nemen W-200 mee naar Polen

Algemeen , dit moet je zien , off topic , test forum
Edo
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 feb 2001 11:58
Locatie: Hoek van Holland, Nederland
Contacteer:

Bericht door Edo »

Beste allemaal,

Alhoewel de website nog niet helemaal af is, ben ik vandaag alvast maar begonnen met het verwerven van publiciteit. Ik heb mijn Dodge beloofd aan een stel TH Rijswijk studenten, die hem willen gebruiken voor de introductiedagen voor nieuwe studenten op 24, 25, en 26 augustus 2005.
De Dodge stond hier al een paar jaar weg te kwijnen, en is op het moment niet in rijdende conditie, omdat de versnellingsbak het heeft begeven. Nu heb ik bedacht, dat ik er een nieuwe versnellingsbak onder hang, maar dan heb ik eigenlijk al meer geld uitgegeven, als ik er op het moment voor heb. Dus heb ik bedacht dat het leuk is om de jongens in die auto naar Polen te sturen. Daar maken ze een auto met complete schade voor ongeveer 400 Euro, dus dan moeten ze die Dodge er ook voor kunnen maken.
Om te zorgen voor de nodige medewerking ben ik een website aan het ontwikkelen voor de studenten. Daar zijn ze zelf misschien wel beter in, maar ik heb bedacht dat ik moet zorgen dat er in de voorbereiding bepaalde zaken geregeld worden. Zo wil ik graag mijn IRK tijdelijk op de naam van de gelegenheidschauffeur zetten. Normaal gesproken is dat niet mogelijk, maar ik ben voormalig medewerker van de ANWB Alarmcentrale. Wie weet lukt het wel. Per slot van rekening moeten die jongens goed verzekerd weg. Tevens wil ik met de Poolse ambassade alles goed regelen, zodat de jongens niet voor verrassingen komen te staan. Alle papieren die we van de ambassade krijgen, wil ik scannen en op de website zetten, zodat ze desnoods in Polen gedownload kunnen worden.
Reden dat ik dit allemaal schrijf, is omdat ik wil zorgen voor een goed afgerond plan. Jullie zijn Dodgefanaten. Is er iets wat ik nog over het hoofd zie? Als dat zo is, laat het me dan alsjeblieft weten. Alvast bedankt!

De URL van de website staat ook bij mijn profiel, maar toch:
http://home.kabelfoon.nl/~edo/Dodgeproject/index.htm

Ik hoop dat jullie even willen kijken. Al was het maar om de foto´s van de auto´s van de Chaosboyz die ik van ze mag plaatsen.

Groet,

Edo
Edo
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 feb 2001 11:58
Locatie: Hoek van Holland, Nederland
Contacteer:

Bericht door Edo »

UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE

Supernieuws! Dit mailtje ontving ik van Fanny Glazenburg. Zij is chef redacteur bij de mannenbladen van Sanoma:

Hallo Edo.
Wat een mooi verhaal! Ik wil er zeker iets mee doen.
Sterker nog: als dit allemaal van de grond komt, wil ik er graag een reportage van hebben in AutoWeek. Ik denk dan aan de publicatie van een zeer verkorte dagboek-versie (uiteraard met foto's) van zo'n 2 pagina's, met uiteraard vermelding van de website. Wellicht kunnen wij ook nog iets betekenen bij de transport naar Polen? Ik weet niet of de jongens 'm rijdend naar Polen brengen, maar wellicht kunnen we 'm ook nog voor hen op een trailer zetten en dan meerijden naar Polen. Het zijn maar een paar voorstellen en ik hoor graag hoe je erover denkt.

Met vriendelijke groeten,
Fanny Glazenburg
Chefredacteur AutoWeek
Dikkiedik
Berichten: 355
Lid geworden op: 06 feb 2004 16:49
Locatie: Obdam

Bericht door Dikkiedik »

Misschien dat je iets aan deze link hebt. Het is het complete service and repair manual voor onze dodges.

Gr. Dick

<a href="ed2k://|file|dodge w200 service and repair manual.exe|98339603|2876d7254c3ae5e0bafa7f34041bcf81|">dodge w200 service and repair manual.exe</a>
W200- '77, 360, D60 Front & Rear
Edo
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 feb 2001 11:58
Locatie: Hoek van Holland, Nederland
Contacteer:

Bericht door Edo »

Bedankt voor je reactie Dikkiedik. Aan het a href zie ik dat je een koppeling wilt weergeven, maar verder snap ik er niets van. Ik ben nog niet zo goed thuis in HTML.
Zou je de link nog een keer willen neerzetten, maar dan voor dummies?

Thx!
Ton
Berichten: 549
Lid geworden op: 05 jul 2002 00:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Ton »

Edo,

Dat heeft geen nut want het is een link om b.v. met emule of edonkey te downloaden...

Ton
Dikkiedik
Berichten: 355
Lid geworden op: 06 feb 2004 16:49
Locatie: Obdam

Bericht door Dikkiedik »

Ton, je neemt me de woorden uit m'n mond :D

Groeten Dick
W200- '77, 360, D60 Front & Rear
Edo
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 feb 2001 11:58
Locatie: Hoek van Holland, Nederland
Contacteer:

Bericht door Edo »

Het is te merken dat ik niet veel buiten kom. Ik ga maar eens uitvinden wat edo(nkey) is.
Alvast bedankt!
66-1067793066

Bericht door 66-1067793066 »

Bij mij is het gelukt hoor, gewoon de hele link copieren naar het "transfers" veld in edonkey, daar rechtermuisknop en "paste link"

Zie http://www.edonkey.com

duurde even maar het ging na een tijdje razend snel.

wel jammer dat ik hem al op cd had... gekocht voor 10 euries...

succes
Edo
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 feb 2001 11:58
Locatie: Hoek van Holland, Nederland
Contacteer:

Bericht door Edo »

Ik heb edonkey gedownload, en die link naar het programmaatje gekopieerd. Ik kijk er heel blij naar, maar het helpt nog niets. In ieder geval heb ik het programmaatje. Ik ga gewoon slapen. Wie weet haalt die ezel het bestand wel binnen als ik niet kijk. Misschien voelt´ie zich nu een beetje opgejaagd. Zou kunnen.
78-1101662633

Bericht door 78-1101662633 »

Leuke site! Veel succes met het project.

Dodge ziet er trouwens wel erg slecht uit, dacht dat die van mij erg was. :)
Edo
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 feb 2001 11:58
Locatie: Hoek van Holland, Nederland
Contacteer:

Bericht door Edo »

Misschien moeten we een wedstrijd houden. Degene met de meest verwaarloosde Dodge krijgt een blik camoverf.

Even wat anders. Vanavond was ik bij een vriend aan het eten. Toen ik heb de website wilde laten zien, zag ik boven in beeld een stel rechthoekjes met kruisjes ipv knoppen.
Wil iemand mij vertellen of hij/zij ook rechthoeken met kruisjes ziet ipv knoppen, want dan moet ik de site veranderen.

Alvast bedankt!




Edited By Edo on 1109458752
Ton
Berichten: 549
Lid geworden op: 05 jul 2002 00:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Ton »

Edo,

Geen probleem hier hoor.. alle knoppen zijn gewoon zichtbaar.

Ton
Edo
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 feb 2001 11:58
Locatie: Hoek van Holland, Nederland
Contacteer:

Bericht door Edo »

Gelukkig! Thanks!
Muis
Berichten: 119
Lid geworden op: 11 mar 2004 15:39
Locatie: Oosten vh land
Contacteer:

Bericht door Muis »

we hebben hem op onze site alvast tussen de links gezet.
Wie het laatst lacht denkt het traagtst.
Edo
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 feb 2001 11:58
Locatie: Hoek van Holland, Nederland
Contacteer:

Bericht door Edo »

Volgens mij hebben jullie een hoop bezoekers Muis! Je moet eens op onze teller kijken, hoeveel bezoekers er vanaf jullie website komt.
Voor wat hoort wat, heb je een logo? Mail me het logo even, dan maak ik een link naar www.dodgeonderdelen.nl

Groeten,

Edo
Plaats reactie