turbonator???

moparpatje
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 mei 2006 16:27
Locatie: cuijk

Bericht door moparpatje »

hallo mede dodgers,

tijdens het afstruinen van internet kwam ik een advertentie tegen: turbonator.com

mijn vraag: weet iemand hier meer van af of heeft iemand hier ervaring mee want zoals het daar staat zou het wel helemaal geweldig moeten zijn met veel vermogenswinst/brandstof besparing en ook nog goedkoop ??? ???

ik weet effe niet hoe ik er een link van moet maken maar is zo ook wel te vinden denk ik

gr patrick
Gr Patrick

W200 '77 effe niet meer maar nog wel lid
Imperial le baron '69 440cui
Daihatsu Cuore '99 goedkoop maar emotieloos rothok
dakota
Berichten: 104
Lid geworden op: 02 mar 2005 20:01
Locatie: kaulille belgie
Contacteer:

Bericht door dakota »

http://www.turbonator.com


en ik ben ook benieuwd

gr dick
dick


is there life after a DODGE????????

b150 '84
ford focus station '01
Nico
Berichten: 157
Lid geworden op: 04 feb 2002 05:43
Locatie: Amsterdam

Bericht door Nico »

Ik ben in mijn leven al heel wat van deze advertenties tegengekomen, en heb er ook diverse uitgeprobeerd. Ik heb er dus geen 1 gevonden die mijn brandstofgebruik goedkoper heeft gemaakt :angry: De aanschafprijs is meestal veel hoger, dan dat je er aan voordeel uit kan halen,ik ben dan ook van mening dat dit grote FAKE aanbiedingen zijn. Ik trap hier dus niet meer in.Maar ja als je het wil proberen moet je het zelf weten natuurlijk
Nico
Een dag niet geDodget,is een dag niet geleefd !!!

Bignick
fcapri
Berichten: 605
Lid geworden op: 24 mar 2006 21:06
Locatie: meerbeke

Bericht door fcapri »

grote rommel en onzin,

een turbo brengt de druk in het inlaatsysteem op een hogere druk, dat ding kan nooit genoeg toeren halen om de inlaat op hogere druk te brengen. je moet maar eens berekenen hoeveel lucht een motor aanzuigt per minuut

dat ding doet niet meer dan de luchtweerstand te verminderen, beetje zoals een sportluchtfilter doet, en die doet dat zonder elektriciteit
Plaats reactie